Leamusa
Forelsket i forumet
Oj, da er det håp for at det var knerten som jeg kjente daEr 18+2, og kjenner det langt nede, og bytter på fra venstre side, midten og høyre side
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, da er det håp for at det var knerten som jeg kjente daEr 18+2, og kjenner det langt nede, og bytter på fra venstre side, midten og høyre side
Klarer ikke å kjenne livmora, men var sånn midt mellom der jeg kjente det rørte seg - litt mer på høgre side enn midten da.är 17+2 idag och känner det mellom navlen och skambenet, medt på mitten. ikke så veldig langt till siden. Livmor er ikke så veldig stor än. Hvis du ligger flat på rygg kanske du sån tålig kan känna hvor stor livmor er?
Jeg også! Beste følelsen som finnes! Hadde fantomspark etter fødselen sistGleder meg virkelig til jeg kjenner noe
Nederst i magenHvor i magen kjenner dere bevegelser? Dere som er 16-17 uker på veg. Begynte å kjenne litt nede på høgre side nå, men usikker på om det er baby eller magen
Når du har kjent det noen ganger klarer du og skjønne lett at det ikke er luftUke 17 nå, men kjent det fra midtveis i uke 16 vanskelig å beskrive.... litt som kiling kanskje! Lett å forveksle med luft