Bevegelser!

är 17+2 idag och känner det mellom navlen och skambenet, medt på mitten. ikke så veldig langt till siden. Livmor er ikke så veldig stor än. Hvis du ligger flat på rygg kanske du sån tålig kan känna hvor stor livmor er?
Klarer ikke å kjenne livmora, men var sånn midt mellom der jeg kjente det rørte seg - litt mer på høgre side enn midten da.

Kjente for noen uker siden men ikke kjent så mye siden... 16+0 i dag så gleder meg til å kjenne mer liv etterhvert ❤️

Jeg har morkaka foran så kjenner helt øverst eller langt nede på den ene siden, alt ettersom hun ligger.. kjente veldig godt i dag at hun snudde seg :)

Jeg er 16 uker i dag og har kjent det tydelig innimellom siste uka, fantastisk ❤️

Har morkaken foran, men det går tydeligvis greit, med tanke på bevegelse, men tenker jeg kanskje kjenner mindre enn jeg hadde gjort ellers. Under to uker til ul! Gleder meg så til å finne ut hva som gjemmer seg der inne og om alt ser like fint ut som forrige ul❤️

Føler jeg står litt på pause før vi vet kjønnet, venter med å se over babyklærne etter storebror frem til vi vet om det er en søster eller bror som kommer ☺️ Vi prøvde å kjøpe en del nøytralt i de minste str, men om det blir jente så skal jeg ut å shoppe litt rosa! Klør i fingrene etter å slå kloa i litt jenteklær, men venninnen min venter jente, så får utløp for litt jentestrikk og jenteshopping uansett ☺️

Jeg kjente første tydelige spark 17+8..
Et par uker før det har jeg kjent «noe» i magen, men ikke vist sikkert om det har vært babyen..
Men 17+8 var jeg sikker.. kjentes ut som en pekefinger som «poke’a» meg 3 ganger litt under navelen til høyre, innenfra .. fantastisk :Heartpink

Uke 17 nå, men kjent det fra midtveis i uke 16 :) vanskelig å beskrive.... litt som kiling kanskje! Lett å forveksle med luft :smiley-angelic006
Når du har kjent det noen ganger klarer du og skjønne lett at det ikke er luft ❤️

Om natta skjer det mye bevegelser og en morgen våknet jeg av ømme magemuskeler og føler meg mørbanket innvendig!

Kjenner masse hver dag. Kjent siden uke 14, noe keg syntes var tidlig siden morkaken ligger foran. Men er andregangsfødende så vêr vel hva jeg skal kjenne etter :)

Back
Topp