Bevegelser!

Åhh jeg gleder meg sånn til det ikke er noe tvil ❤️
Ganske sikker på at jeg kjente noe på mandag, men over så fort at jeg forklarer det bort :hilarious:
 
Begynte kjenne litt etter å ha spist litt honning til frokost igår i uke 17+0! Noen ganger er det som bobler og noen ganger dom fisk som slår med halen! :pxsmile9
 
Jeg føler ingenting. Er 18+2 og stresser skikkelig nå. Er så bekymret for lille :(
 
Jeg føler ingenting. Er 18+2 og stresser skikkelig nå. Er så bekymret for lille :(
Hei, er like langt, kjenner ikke noe jeg heller.
Sist har jeg notert uke 23.så veldig sen på å kjenne liv tydeligvis.
Å jeg er en skikkelig sensitiv person, så har forundret meg litt noen dager nå.
Men velger å tenke at det kommer snart.
Magen vokser vertfall.
 
Ikke ekspert på området, men kommer det ikke ann på hvordan livmoren ligger, hvor morkaka er, om det er første gang osv?

Det er veldig individuelt når man kjenner liv, og alle babyer er forskjellige... Dette er mitt femte svangerskap, og denne gangen kjenner jeg lite liv fortsatt (starten av uke 17 nå) i forhold til alle de fire tidligere gangene... Morkaken er bak, og jeg bærer barna langt ut og har kjent daglig liv fra uke 12-13-14 hver gang... Denne lille er veldig rolig, og det er ikke hver dag jeg kjenner noe... Så ikke bekymre dere, det er så forskjellig fra dame til dame og gang til gang :Heartbigred
 
Ikke ekspert på området, men kommer det ikke ann på hvordan livmoren ligger, hvor morkaka er, om det er første gang osv?
Morkaken ligger bak, men det gjør livmoren også. Den er bakovervendt. Det er første svangerskap ja :oops:
 
Hvor i magen kjenner dere bevegelser? Dere som er 16-17 uker på veg. Begynte å kjenne litt nede på høgre side nå, men usikker på om det er baby eller magen:bag:
 
Hvor i magen kjenner dere bevegelser? Dere som er 16-17 uker på veg. Begynte å kjenne litt nede på høgre side nå, men usikker på om det er baby eller magen:bag:

Er 18+2, og kjenner det langt nede, og bytter på fra venstre side, midten og høyre side :)
 
Hvor i magen kjenner dere bevegelser? Dere som er 16-17 uker på veg. Begynte å kjenne litt nede på høgre side nå, men usikker på om det er baby eller magen:bag:

är 17+2 idag och känner det mellom navlen och skambenet, medt på mitten. ikke så veldig langt till siden. Livmor er ikke så veldig stor än. Hvis du ligger flat på rygg kanske du sån tålig kan känna hvor stor livmor er?
 
Back
Topp