Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den beste følelsen i verdenHat de siste dagene begynt å kjenne små bevegelser i magen, SÅ koselig
Hat de siste dagene begynt å kjenne små bevegelser i magen, SÅ koselig
Uke 17 nå, men kjent det fra midtveis i uke 16 vanskelig å beskrive.... litt som kiling kanskje! Lett å forveksle med luftHvor langt på vei er du og hvordan kjennes det?
Jeg føler ingenting. Er 18+2 og stresser skikkelig nå. Er så bekymret for lille
Hei, er like langt, kjenner ikke noe jeg heller.Jeg føler ingenting. Er 18+2 og stresser skikkelig nå. Er så bekymret for lille
Ikke ekspert på området, men kommer det ikke ann på hvordan livmoren ligger, hvor morkaka er, om det er første gang osv?Jeg føler ingenting. Er 18+2 og stresser skikkelig nå. Er så bekymret for lille
Ikke ekspert på området, men kommer det ikke ann på hvordan livmoren ligger, hvor morkaka er, om det er første gang osv?
Morkaken ligger bak, men det gjør livmoren også. Den er bakovervendt. Det er første svangerskap jaIkke ekspert på området, men kommer det ikke ann på hvordan livmoren ligger, hvor morkaka er, om det er første gang osv?
Morkaken ligger bak, men det gjør livmoren også. Den er bakovervendt. Det er første svangerskap ja
Hvor i magen kjenner dere bevegelser? Dere som er 16-17 uker på veg. Begynte å kjenne litt nede på høgre side nå, men usikker på om det er baby eller magen
Hvor i magen kjenner dere bevegelser? Dere som er 16-17 uker på veg. Begynte å kjenne litt nede på høgre side nå, men usikker på om det er baby eller magen