Det er så godt og betryggende å ha dere damer her inne som har svar på det meste, selvom man alltid skal ringe føden og legen, så er det uansett en rolig betryggende følelse å få svar her først

Jeg er 23 uker i dag og som jeg skrev lenger her oppe så kjente jeg omtrent daglig bevegelser i tre uker inntil lørdag. KK Haukeland ville ikke ta meg inn og når jeg var der på tirsdag, henvist av legen min så følte jeg meg overhodet ikke tatt vare på og jeg følte meg rett og slett oversett. Han legen som tok ultralyden er kjempe flink og han har jeg hatt mye å gjøre med i dette og tidligere svangerskap. I følge han så alt fint ut. Men likevel så må jeg nå vente til 18 august før jeg skal tilbake på ultralyd, har time hos legen i neste uke. Ringe til kk virker meningsløst nå! Overlegen jeg var hos i uke 16 sa at visst jeg følte ting svevde i luften der oppe og jeg ikke fikk skikkelig svar så skulle han ta en sjefsavgjørelse, skal ærlig innrømme at det frister å ringe for å høre med han ang dette med spark og bevegelser og evt få han til å skrive at jeg skal ha hyppige kontroller! Er ikke betryggende å vite at jeg nå skal gå tilbake der når jeg er 26 uker så antageligvis hver 4 uke som igjen vil si 30 og 34 uker også rekker jeg vel kanskje en i begynnelsen på november før termin. Jeg ble også lovet informasjon om hva som kom til skje fremover men ingen som har sagt noe til meg ang det. Og jordmoren jeg skal gå til her lokalt er en heks:-/