Bevegelse?

21+6 idag og begynte å kjenne rundt uke 17 denne gangen, baby nr 3. Kjenner daglig nå og ser fra utsiden <3

25+2 i dag og i går kjente jeg lite liv og ble ganske redd (hadde vært ganske aktiv den dagen og ikke ligget så mye i ro). Prøvde å ligge på siden, drikke kaldt og spise søtt. Etter 2 timer med ingen respons ringte vi føden. Fikk tips om å slå i kasseroller for å vekke babyen. Samboer gjorde det og hun våknet til og jeg fikk flere tydelig spark :love017

25+2 i dag og i går kjente jeg lite liv og ble ganske redd (hadde vært ganske aktiv den dagen og ikke ligget så mye i ro). Prøvde å ligge på siden, drikke kaldt og spise søtt. Etter 2 timer med ingen respons ringte vi føden. Fikk tips om å slå i kasseroller for å vekke babyen. Samboer gjorde det og hun våknet til og jeg fikk flere tydelig spark :love017
:laughing002:Heartpinkså morsomt at det skal vekke baby inni magen. Krevde det mye lyd?

:laughing002:Heartpinkså morsomt at det skal vekke baby inni magen. Krevde det mye lyd?
Han slo ganske greit, jeg måtte holde for ørene og han fikk litt susing i hodet etterpå og skulle ønske han hadde hørselvern på :laughing002 tror så lenge man slår dem sammen, så kommer det bra nok med lyd. Lyden er jo også ganske intens. Men det funka bra:smiley-ashamed004:Heartpink

Våknet 30 min før jeg skulle opp og på jobb, fordi frøkna i magen hadde fått hikke:hilarious: koseligste tingen å våkne opp til:Heartpink Kunne kjenne hvor hodet og beina hennes er. Blitt så lang!

Back
Topp