Bevegelse/spark

Er 4. gangs og 19 uker men kjenner mindre liv denne gangen iforhold til tidligere graviditeter. Kjente for første gang veldig sporadisk uke 17. Nå har jeg kjent noen svake spark i ca 1 uke:)
Samme her, 3.gangs og kjente ikke bevegelse jeg var 100% sikker på før i uke 17. I dag er jeg 18+0 og fremdeles kan jeg være usikker på om det er baby eller luft jeg kjenner.

Samme her, 3.gangs og kjente ikke bevegelse jeg var 100% sikker på før i uke 17. I dag er jeg 18+0 og fremdeles kan jeg være usikker på om det er baby eller luft jeg kjenner.
Fikk I går forklaring på hvorfor. Morkaken ligger ikke bak slik det ble sagt på tul i uke 15, men på fremre vegg. Ikke rart jeg har vært i tvil.

Uke 22+2 i dag. Kor mykje liv kjenner dokke? Eg syns eg kjenner så lite liv i løpet av dagen, blir heilt stressa av det.
Føla det burde vert mykje meir liv no
Får av og til nokken sterke spark som så vidt kan kjennes på utsida, men bare av og til.

Uke 22+2 i dag. Kor mykje liv kjenner dokke? Eg syns eg kjenner så lite liv i løpet av dagen, blir heilt stressa av det.
Får av og til nokken sterke spark som så vidt kan kjennes på utsida, men bare av og til.

18+6 her nå og kjenner en god del liv, men det er når jeg sitter i helt i ro :) men det kan gå lenge mellom hver gang..så lenge du kjenner aktivitet så ville ikke jeg ha bekymret meg.. Det kan være at lille er mer aktiv enn du selv fanger opp :) så er det vel sånn at noen er mer aktive enn andre! Er vel også litt avhengi av hvor det er lille sparker mot i forhold til hva du kjenner..
Bekymrer det deg mye så syntes jeg du skal prate med jordmor om dette så du finner den roen du trenger :)

Jeg kjenner ingenting når jeg er distrahert på jobb og ved aktivitet. Men hun våkner til liv med en gang jeg legger meg ned på sofaen. Er 21+3,med morkake på fremre vegg. Hadde det sist også, og vet dermed at bevegelsene er svake laaangt ut i svangerskapet. Fra ca uke 24 bør man kjenne liv hver dag. Men babyer er jo ulike, noen er veldig aktive ila en dag og noen er rolige. Det viktigste er at man etterhvert begynner å kjenne igjen mønsteret til babyen. Feks er noen veldig aktive på kveldstid.

Jeg er 21+5 og kjenner lite. Har ikke kjent noe som helst på utsiden. Jeg har morkaken foran, så jordmor på UL sa det kunne gå en god stund før jeg kjente regelmessig og tydelig. Kjenner noe kribling kanskje en gang om dagen. Magen vokser, ingen unormale smerter eller blødninger, så jeg stoler på at alt er i orden og venter tålmodig på tydligere bevegelse:)

Kjenner dere liv hver dag nå? Jeg er 24+1 og kjenner liv hver dag men i varierende grad. Har morkaken på fremre vegg, så tror de dagene det er mindre liv at morkaken demper veldig!

Kjenner dere liv hver dag nå? Jeg er 24+1 og kjenner liv hver dag men i varierende grad. Har morkaken på fremre vegg, så tror de dagene det er mindre liv at morkaken demper veldig!

Har kjent hver dag siden jeg var 17+4 :) 21+0 i dag og andregangs :) hvor den morkaka mi ligger er jeg ikke helt sikker på men mye av sparkene ryker jo inn mot tarmer å blære :) kjenner mye liv når jeg ligger på ryggen og slapper av!

Back
Topp