Bevegelse/spark

Der! 19+1, og våknet til små, men tydelige, spark på utsiden av magen! :D

Lite tips: jeg kjenner mest bevegelse når jeg hat litt stramme klær, og sitter nokså rett opp.
Alltid veldig travelt i magen når jeg er på kontoret :D

Begynte å kjenne bevegelse i uke 18, førstegangs :happy:

17+3, morkaka foran. Kjenner liv daglig men veldig svak sammenlignet med tidl graviditeter da jeg hatt bakoverliggende morkake.

Ingen spark her enda:( 17+0 idag å fjerdegangs.. Har kjent nå i de andre graviditetene.. Så frykter foranliggende morkake:meh:

Kjente første gang 17+3, men først siste uken jeg har kjent hver dag, nå 21+4 :Heartblue I natt brukte han blæren min som trampoline :king Har morkake på fremre vegg.

17+0 da var jeg 100% sikker på at det var bevegelse jeg kjente og ikke bare luft.
Hos meg kjennes det ut som svak rumling nederst i magen.

Jeg er ikke heeelt sikker, men tror jeg har kjent noe for første gang i dag :love017 2 ganger på morningen :happy: 17+3 :Heartblue
En slags dirring nederst i magen, på den ene siden :) Trodde det var mobilen som vibrerte i jakkelomma først :rolleyes:

Nå er jeg 19+3 og føler bevegelsene har forandret seg litt. Før kjente jeg kun når baby beveget seg. Nå kjenner jeg små dult, sikkert spark. Men er veldig svakt enda Smile

Kjent det de siste dagene, er 17+1 idag! Kjente det etter oul, rundt uke 21 med førstemann, men da var morkaka foran ;)

Frustrert frue her nå! Jeg følte jeg kjente en snuoperasjon i går kveld, men nå sitter jeg med en rar følelse av at det var en drøm :(
Men i morges følte jeg at jeg kjente et dunk ❤️ håper det var det!!!

I dag tidlig kjente jeg et lite spark/dytt når jeg lå med hånda på magen! :love017
Så gøy å kjenne at det romsteres der inne :Heartblue

Er 4. gangs og 19 uker men kjenner mindre liv denne gangen iforhold til tidligere graviditeter. Kjente for første gang veldig sporadisk uke 17. Nå har jeg kjent noen svake spark i ca 1 uke:)

Mener jeg opplevde i uke 17, men var litt usikker. Mer sikker i uke 18 og utover. Er i uke 20 nå, og kjenner enda mer liv, spesielt når jeg ligger på ryggen:Heartred

Jeg kjenner fortsatt ingen liv. 20+4 her og bakoverliggende morkake. Håper det skjer snart:love017

Kjenner lite ennå men det er fordi morkake ligger forran. Fikk vite det på ul idag så da er det ikke så rart jeg ikke merker så mye ennå 19+1 idag

Tredjegangs, kjent tydelige spark fra uke 16. 19+2 i dag, og kjenner mye romstering. Når han ligger på tverra kjenner jeg beina på ene siden og hodet på den andre. Kjempegøy!:) Det gjorde jeg ikke før langt senere med de to andre.

Kjente «sommerfugl» bevegelser allerede i uke 11. små bobler som sprakk.. Fra uke 17 kjente jeg spark. Nå i uke 21 kjenner jeg tydelig på utsiden også. Har morkaken på fremre vegg. Fjerde gangs gravid:)

17+5, og i dag trillet tårene når jeg lå på rygg i senga og kjente 3 tydelige dunk der hvor jeg holdt hendene mine :love7 :Heartblue
Det var den beste og mest etterlengtede følelsen!!:Heartblue

Back
Topp