Bevegelse/spark

Ble sikker på at det var liv jeg kjente i forrige uke. Er 18+4 nå og førstegangs :)

uke 16 denne gang, uke 21 forrige gang.
Morkake foran begge ganger

Med første var jeg i uke 20 (om ikke mer, med andre i uke 17-18 (med begge dem hadde jeg morkaken foran), nå kjente jeg bevegelse 15+3, men ikke tydelige spark, mer som en boble som sprekker og at den snur på seg.

Ganske sikker på at jeg kjente i slutten av uke 12, er 3. gangs.
Den siste uka har jeg kjent daglig, og nå kjennes det tydelig utenpå magen. Er 19+1 nå og hsr bakebforliggende morkake :D

Er 19+0 i dag, med morkaken forran. Har kjent svakt noen uker. Men nå er det sterkere og jeg kan være helt sikker på at det er spark/bevegelse og ikke en fis på vei:angelic:

Er 18+5, andregangs og morkake fremme. Har kjent antydninger noen uker, men går flere dager mellom hver gang. Ingenting regelmessig, og ingenting tydelig. Forrige svangerskap var jeg godt over uke 20 før jeg kjente noe.

16/17 andregangs, morkake på fremre vegg

Fortsatt ikke noe regelmessig, men begynte å kjenne litt i uke 14, 3. gangs og morkaken bak.

Har ikke kjent bobler/spark enda tror jeg. 16+3 i dag og morkake bak.
Men jeg lurer litt på om jeg kanskje kjenner når han snur seg eller noe? Det føles ihvertfall sånn ut, hehe :) Da blir den siden av magen litt "rar" og jeg kan kjenne en tydelig klump/kul der. Skjer som regel innimellom når jeg ligger på sofa å slapper av.
Men jeg er førstegangs så jeg aner ikke om det er det, eller noe annet :rolleyes:
Gøy at det skjer noe inni der hvertfall :love017

Jeg tror jeg kjente bobler for første gang i dag. Samme plass, 4-5 ganger etter hverandre :-) Første gang jeg har kjent noe og klart å kjenne etter I tillegg, så håper det er starten på å kjenne liv. Er 19+1 i dag :-)

Jeg tror jeg kjente bobler for første gang i dag. Samme plass, 4-5 ganger etter hverandre :) Første gang jeg har kjent noe og klart å kjenne etter I tillegg, så håper det er starten på å kjenne liv. Er 19+1 i dag :)
Kan høres ut som at det var babyen du kjente da! Starta sånn for meg og plutselig skjønte jeg at det var liv jeg hadde kjent tidligere :)

16+2, tredjegangs og er nå ganske sikker på at all den boblingen jeg har kjent de siste ukene er bevegelse fra den lille.

Hadde egentlig trodd jeg skulle være mer sikker tidligere siden det er tredje, tror jeg kjente det tidligere med nr to. Husker jeg var på oul og all dultingen jeg hadde kjent i flere uker var helt klart babyen. Hver gang den beveget seg på skjermen kunne jeg kjenne det.

Back
Topp