Bevegelse/spark

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Jeg kjenner jeg begynner bli litt paranoid... Lille beveger seg flere ganger for dagen, så ikke redd for det... MEN kjenner jo bevegelse så godt som KUN under navlen. Mest så langt ned du kommer! Og innimellom er d sånn glidende bevegelse høyere oppe. Men klarer ikke tenke at d er normalt!!!?? Leser jo om alle som får spark i ribbeina osv..... Ikke skjedd her enda ihvertfall :/

Kjenner heller ikke no i ribbeina jeg! Og kjenner den samme strykende bevegelsen og jeg tenker det er et bein eller en arm. De begynner å bli større nå så det er jo litt mindre boltreplass! Men jeg heller kjenner ikke mye aktivitet over navlen. Men det kommet jo an på åssen den ligger! Ikke noe å bekymre seg over, då lenge han beveger seg så er det jo helt topp!!

Kjenner heller ikke no i ribbeina jeg! Og kjenner den samme strykende bevegelsen og jeg tenker det er et bein eller en arm. De begynner å bli større nå så det er jo litt mindre boltreplass! Men jeg heller kjenner ikke mye aktivitet over navlen. Men det kommet jo an på åssen den ligger! Ikke noe å bekymre seg over, då lenge han beveger seg så er det jo helt topp!!
ja, har vært sånn lenge. Og sist jormodmor time mente jordmor utifra d jeg sa at han sikkert lå med beina ned.. Men neida, hode lå¨laaangt ned i bekkenet.. Så tenker han må ligge slike enda sidden d er helt likt :P

Her kjenner jeg nesten bare på høgreside. Er fordi mini ligger på venstre. Morkaka ligger også forann, så kjenner mindre midt på magen pga det :-) tror det du opplever er helt normalt :-)

Jeg kjenner forresten ikke spark lengre. Her er det kun bevegelser. Vondt når mini bestemmer seg for å strekke seg ut og jeg skulle hatt lengre mage enn jeg har da :-p

Har heller ikke kjent noen spark mot ribbeina enda (heldigvis??). Har først i det siste kjent litt over navlen, men det meste skjer langt ned, så tror ikke dette er noe å bekymre seg over:-)

Ingen spark mot ribbebeina her heller. Håper jeg slipper det. Han har ene foten ut til høyre og trykker den godt ut der flere ganger om dagen. Ellers er det mest romstering siden det er blitt trangere.

Før kjente jeg harde spark. Nā mer "makking" altså bevegelser og romstering. Sjelden spark. Men på høyre side som regel. Rundt navel eller av og til lenger opp

Jeg kjenner heller ikke direkte spark mot ribbeina, kan kjenne at babyen liksom strekker seg mot ribbeina noen ganger. Sånn at det føles som man skulle hatt lenger mage selv ja :p Ellers er det mest glidende bevegelser og romstering hos meg og, ikke sparking som før. Sist jordmortime lå hun med hode ned, skal på kontroll til legen i morgen, spent om hun fortsatt gjør det :)

Mine har aldri sparket i ribbeina. Men med denne lille damen kjenner jeg mye romstering. Virker som hun turner opp og ned

Men eldste kjente jeg det nesten bare i ribbeina.
Med frøkna kjente jeg det nesten bare helt nede.
Denne gang kjenner jeg det over alt.

Tror egentlig det ikke fins noe fasit på det.
Så lenge man kjenner spark er det greit :)

Godt å høre ☺

Trekker d litt tilbake! For nå har han vært ganske "vill".. :P noen sinnsyke bevegelser / spark så hele magen gikk fra side til side :P og kjenner d nå i ene ribbeinet .. :P og mye boksing down there... Har jo morkaken foran, så kanskje han har sparket på den, eller inn mot ryggen.......

Back
Topp