Jeg er ennå bare i uke 21, men har kjent spark daglig nå i 3 uker, de blir sterkere for hver uke syns jeg
Jeg vet det er tidlig å begynne å kjenne etter en "rutine" eller døgnrytme, har forstått det sånn at det skjer nok ikke før om noen uker til. Men jeg lurer på, er det sånn for dere andre som kjenner spark at det kan variere veldig fra dag til dag? I dag føler jeg sparkene har vært mer diffuse, og litt sjeldnere, plutselig kom det ett hardt spark, men så ble det stille igjen - andre dager har jeg kjent "dunk, dunk, dunk, dunk...." så en liten pause og påan igjen
Har bare kalt ho for karatekid, for det har kjentes ut som ho holder på med karate inni der av og til!
Jeg overtenker sikkert alt da, det er heelt sikkert vanlig med dager der det er litt mindre! Jeg har absolutt kjent spark ved flere anledninger i dag, så det kjennes bra ut
Tenkte uansett å høre om andre erfarer det samme!
Jeg overtenker sikkert alt da, det er heelt sikkert vanlig med dager der det er litt mindre! Jeg har absolutt kjent spark ved flere anledninger i dag, så det kjennes bra ut