Bevegelse lang nede

sommer2015

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Påskekyllingene 2020
Jeg ligger å kjenner på at den lille gutten sparker og holder på. Men jeg kjenner det veldig langt nede, noen ganger så kjennes det nesten ut som han er på vei ut. Kjenner sparkene helt nederst inne I meg på en måte. Tidligere har han sparket over magen. Men nå er det veldig ubehagelig langt nede. Noen som opplever det samme? Er det noe jeg burde være bekymret for?
 
Jeg har hatt de fleste bevegelsene helt nede ved skambeinet. Vet ikke hva som er helt normalt, men babyen liker seg tydeligvis best der nede.
 
Jeg merker også spark/bevegelser veldig lang nede :) Tror absolutt ikke det er farlig
 
Her ligger han med føttene ned å sparker for det meste rett i blæra mi... ubehagelig ja.. skulle gjerne tenkt meg at han snudde seg litt:p
 
Kjenner også mest nederst i magen, men ned som du beskriver, og også bak mot rumpa, det er en ganske ekkel følelse...
 
Den lille i magen rører seg mye rundt, men tror han har funnet en favorittplass og det lengst ned. Da føles det ut som du sier at han iblant er på vei ut fordi man kan kjenne sparker bak skambenet :) samtidig som han sparker mot blæren. Synes det er vanvittig ubehagelig, men dagen etter er han ofte oppe igjen :) er nok ikke noe farlig, min har holdt på sånn i flere uker allerede!
 
Gutten vår ligger sidelengs helt nede. Merker han ikke flytter eller retter seg da det konstant er sparking der nede. Håper egentlig han retter seg snart:) var på ultralyd på fredag og da sa mannen han ville flytte seg så snart det blir trangere:)
 
Godt å høre at det er mange som har det sånn. Det er betryggende. Man blir jo så livredd for alt mulig rart :p takk for svar <3
 
Her er det også mye spark langt ned. Noen ganger presser det skikkelig på!
 
Ho her sparker meg så hardt i ribbeina på høyre side at jeg lurte på om det var mulig at hun kunne sparke på meg brist :p samtidig er ho aktiv med hender (sikkert) langt nede som er temmelig ubehagelig. Tidligere sparket hun mest nede, så det er nok helt normalt :)
 
Her ligger baby i hovudleie, men kjenner den styrar mykje med hendene nedi der ;) Spark i ribbeina og boksing i blæra!
 
Jeg kjenner det også veldig langt nede.. men på ultrlyd sa de at han ligger ganske langt nede i bekkenet :)
 
Jeg har og tidvis en del bevegelse helt nede og innover.Synes også det er en ekkel følelse, omtrent som om man sitter på noe som sparker deg innvendeig. Men på en annen side så er det og litt ubehagelig når hun driver å presser seg helt oppi ribbeina og det kjennes som om hun prøver å komme ut den veien. Må noen ganger reise meg opp å riste henne litt ned igjen, spesielt om jeg prøver å konsentrere meg eller er i et møte (får jo helt åndenød);) Det føles ihvertfall definitivt ut som babyen har nok plass for det kjennes ut som om hun driver å snur seg rundt hele tiden.
 
Back
Topp