Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har følt at jeg kjenner noe rart i magen som jeg tror er spark, så kjenner jeg på magen med hendene (typ over trusekanten på linje vertikalt med navlen), og da kan jeg kjenne sparkene på hendene mine. Men det du mente er at det er vanskelig å kjenne det på innsiden, og lettere ved harde spark på utsiden?Ikke meg du siterte, men ja. Når morkaken er foran, så kommer jo mange av sparkene i et organ som ikke er deg. Så.. man kjenner evt det som kommer utenfor, bare. Evt det som sparkes så det kjennes gjennom morkaken, men da skal det være ganske heftig.
Man kjenner gjerne spark mye senere da, og svakere.
Jeg er selv vant til å få mange "plopp" på en gang av lille, men blir liksom bare ett og annet, da mesteparten kommer i morkaken.
Jeg har følt at jeg kjenner noe rart i magen som jeg tror er spark, så kjenner jeg på magen med hendene (typ over trusekanten på linje vertikalt med navlen), og da kan jeg kjenne sparkene på hendene mine. Men det du mente er at det er vanskelig å kjenne det på innsiden, og lettere ved harde spark på utsiden?
Ja sånn ja. Jordmor sa jeg sannsynligvis kunne kjenne mer på venstre side. Men kjenner liksom både på utsiden og innsiden når det sparkerSelv om morkaken er foran, er det sjeldent den er plassert HELE foran. Den vil forhåpentligvis være toppfestet, slik at du kan (nå kanskje?) Kjenne spark helt nederst også.![]()
Og der er på er stortJa sånn ja. Jordmor sa jeg sannsynligvis kunne kjenne mer på venstre side. Men kjenner liksom både på utsiden og innsiden når det sparker![]()
Sånn jeg har skjønt det, så er det ikke farlig å ligge på rygg så lenge det ikke er ubehagelig? Og er vel ikke før helt mot slutten at ting kan komme i klem? Jeg kjenner det også som deg best når jeg sitter eller ligger på rygg, og jeg ligger masse på rygg uten at jeg tror det har påvirket meg noe, kjennes ikke ubehageligKjente første 16+1, er nå 20+3 og kjenner mye liv både når jeg sitter og ligger. Men kjenner aller tydeligst når jeg ligger på rygg og ikke på siden som det står visse steder Men tør ikke ligge så mye på rygg da jeg har lest det ikke er bra?
Noen andre som har det sånn?
Samme her. Ikke farlig å ligge på ryggKjente første 16+1, er nå 20+3 og kjenner mye liv både når jeg sitter og ligger. Men kjenner aller tydeligst når jeg ligger på rygg og ikke på siden som det står visse steder Men tør ikke ligge så mye på rygg da jeg har lest det ikke er bra?
Kjente første 16+1, er nå 20+3 og kjenner mye liv både når jeg sitter og ligger. Men kjenner aller tydeligst når jeg ligger på rygg og ikke på siden som det står visse steder Men tør ikke ligge så mye på rygg da jeg har lest det ikke er bra?