Bevegelse i magen

Jeg kjente skikkelige bevegelser i uke 18 sist. Spent på når jeg kjenner det denne gangen :)
 
I dag har jeg så sykt med leamus igjen i magen, på venstre side. Ser ut som spark liksom :p
 
Forrige gang kjente jeg bevegelse i uke 15, da lå morkaken foran. Veldig spent på når jeg kjenner denne gangen. Venter bare på den fantastiske følelsen av det som føles som en sprellende liten fisk der inne, som en fiskehale som stryker over innsiden av magen :):Heartred Gleder meg også veldig til en sprellende mageninja med ugunstige treningstider senere i svangerskapet :hilarious:
 
Kanskje du vil lese denne artikkelen? :)
"Kan det være...? Mange venter i spenning på de første boblende bevegelsene fra babyen i magen. For de aller fleste er det fantastisk å kjenne liv for første gang, selv om mange kan være i tvil i starten om det faktisk er babyen de merker."
 
Var 16+2 da jeg kjente forrige gang. Det var akkurat som om noe strøk meget forsiktig på innsiden av meg. Husket jeg hoppet inn på forum og spurte der hvordan andre beskrev følelsen.

Spent denne gangen på når det kommer
 
Jeg er ikke i tvil i det hele tatt. Har sittet med Doppler å hørt den har sparket, samtidig kjent den boblingen som stryker litt. Er 12 +2
 
Med første skjønte jeg plutselig en dag i uke 16 at det jeg hadde kjent i magen et par uker faktisk var bevegelse fra babyen. Med nr. 2 kjente jeg bevegelse for første gang i uke 14. Spent på når det kommer nå! :Heartred
 
Med minstemann kjente jeg bevegelse første gang i uke 13/14. Venter spent på når jeg eventuelt vil kjenne noe nå. Begynte å lure for noen dager siden da jeg kjente litt «kiling» nederst i magen, uke 11+noe. Ikke kjent noe mer etterpå, så sannsynligvis var det ingenting.
 
Back
Topp