Bevegelse i magen

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Hvor tidlig kan man egentlig kjenne spark eller annen bevegelse i magen? I første svangerskap var jeg godt inne i uke 22 før jeg kjente noe fordi morkaken lå foran på magen, så veldig spent på om det blir annerledes denne gangen. De sier jo at man tidlig kan kjenne bobler (spesielt hvis man har vært gravid før, siden man da vet hva man skal kjenne etter), har noen av dere kjent på det før? I så fall, hvor tidlig?
 
Jeg kjente første bevegelsene i uke 14 sist, så veldig spent på om det blir så tidlig nå også. Håper det iallefall, om ikke tidligere er det også velkommen:rolleyes:
 
Kjente masse bobler/små spark etter hverandre 12+2 sist, men tror ikke det var babyen da de neste sparken ikke kom før 15+1. Kjente bevegelse hver dag fra da.
Med første vsr jeg 19+1 da jeg kjente bevegelse.
Ekstra spent nå med to krabatet i magen:rolleyes:
 
Har hørt om folk som kjenner bevegelser allerede uke 14-15. Førstegangs som meg kjenner det vel senere (vet jo ikke hvordan det kjennes :p)
 
Første gang var det ved 18 uker, og neste gang ved 16 uker ish :) Gleeeeder meg til det denne gang!!!
 
Kjente det fra uke 15 med den første. Veldig spent på hva det blir til denne gangen! 12 år siden sist, så kan ikke si jeg husker hva jeg skal kjenne etter heller :p Men mener det begynte med en svak leamus-følelse. Ikke den fiskehalen som mange snakker om..
 
Jeg kjente første bevegelsene i uke 14 sist, så veldig spent på om det blir så tidlig nå også. Håper det iallefall, om ikke tidligere er det også velkommen:rolleyes:
Var det sånn boblefølelse du fikk da?
 
Kjente masse bobler/små spark etter hverandre 12+2 sist, men tror ikke det var babyen da de neste sparken ikke kom før 15+1. Kjente bevegelse hver dag fra da.
Med første vsr jeg 19+1 da jeg kjente bevegelse.
Ekstra spent nå med to krabatet i magen:rolleyes:
Ja du kan jo kjenne masse du etterhvert :) får håpe de er våkne samtidig da så det ikke er konstant bevegelse 24/7 :p
 
Har hørt om folk som kjenner bevegelser allerede uke 14-15. Førstegangs som meg kjenner det vel senere (vet jo ikke hvordan det kjennes :p)
De sier at det er en boblende følelse, eller som fiskehaler som beveger seg i vann, så du kan jo prøve å kjenne litt :D jeg merket ikke noe til det selv da :p
 
Første gang var det ved 18 uker, og neste gang ved 16 uker ish :) Gleeeeder meg til det denne gang!!!
Spennende å se om det blir tidligere denne gangen da :)
 
Kjente det fra uke 15 med den første. Veldig spent på hva det blir til denne gangen! 12 år siden sist, så kan ikke si jeg husker hva jeg skal kjenne etter heller :p Men mener det begynte med en svak leamus-følelse. Ikke den fiskehalen som mange snakker om..
Det blir spennende da! :) jeg føler liksom ikke jeg har så mye å sammenligne med siden jeg kjente det så sent sist pga morkaken, men kanskje jeg kan huske litt bobling :facepalm:
 
Var det sånn boblefølelse du fikk da?
Jeg husker jeg var på jobb, og arbeidsskjørtet var blitt veldig stramt.. ut av det blå kjente jeg et par dult/bobler nederst i magen. Men det var så markant at jeg skjønte det ikke var luft. Gikk et par dager til, så kjente jeg det samme på nytt på samme plass og etter det ble det hver dag:happy:
 
Kjente bevegelser fra uke 16 og hver dag etter det. En helt spesiell følelse som en gullfisk som svømte der inne ( har svømt mye med små fisker i onkelen min sin fiskedam og da strøk fiskene inntil meg hele tiden og det kjentes sånn ut men bare fra innsiden)

Husker ikke når de første ordentlige sparken kom, men tror jeg var i uke 22-24 en plass :)
 
Jeg husker jeg var på jobb, og arbeidsskjørtet var blitt veldig stramt.. ut av det blå kjente jeg et par dult/bobler nederst i magen. Men det var så markant at jeg skjønte det ikke var luft. Gikk et par dager til, så kjente jeg det samme på nytt på samme plass og etter det ble det hver dag:happy:
Ååå ❤️ Gleder meg så veldig til å kjenne lille, og endelig føle litt tilknytning ❤️
 
Jeg også! Enda noen uker til men venter i spenning ;)
Kjente noen sånne bobler på torsdag (men er 10+1 så er veldig klar over at det er luft :hilarious:) men jeg kan se for meg at det er sånn det kjennes ut. Var veldig klare, store bobler.
 
Kjente bevegelser fra uke 16 og hver dag etter det. En helt spesiell følelse som en gullfisk som svømte der inne ( har svømt mye med små fisker i onkelen min sin fiskedam og da strøk fiskene inntil meg hele tiden og det kjentes sånn ut men bare fra innsiden)

Husker ikke når de første ordentlige sparken kom, men tror jeg var i uke 22-24 en plass :)
Spennende :) :)
 
Back
Topp