Bevegelse, bekymret..

Katkong

Andre møte med forumet
Hvordan er bevegelsene hos dere nå? hvor ofte kjenner du bevegelse/spark og hvor lenge varer det ca? Veit det er individuelt, men synes jeg kjenner veldig lite om dagen. Kjenner bare et lite dult innimellom.

Jeg kjenner bevegelse flere ganger for dagen, men det er forskjell på styrken, av og til er det bare litt dulting og andre ganger er det kraftige spark og stunder der han snur på hele seg virker det som. Har dager der jeg også er bekymret for dette med bevegelser, men det virker som babyen bare har noen dager der han er litt lat og noen dager er han i fyr og flamme hele dagen! Kanskje spesielt i uke 32 og 33 var det variert, men da begynte det også å bli trangt i magen for han :=)

Mini har hele tiden vært aktiv helt fra jeg begynte å kjenne han, men har nettopp hatt 1-2 uker nå der han har vært rolig. Nå denne uken har det virkelig tatt seg opp igjen og jeg kjenner han hele tiden føler jeg. Styrken varierer.. Han hikker også en god del. (33+3 her)

Syns mini har vært litt roligere her og de siste to dagene... Men har alikevel kjent mye bevegelse :)

Fra uke 34 + 5 til 35 + 3 så var jeg super bekymret. Kjente henne nesten ikke... men plutselig, natt til 35+4 så var det full guffe igjen. Er nok ganske normalt, men ville tatt en tlf om jeg var vedlig bekymret.

Jeg opplevde at mini i magen ble plutselig veldig rolig, så jeg ringte sykehuset og fikk kommet inn for en sjekk. Alt var bra og han sparket masse uten at jeg kjente det pga han hadde snudd seg! Jeg følte meg mye bedre etter å ha kontanter dem. Og de sjekker det gledelig. Bedre å ringe til dem å få en sjekk slik at man slipper å bekymre seg:)

Det går veldig bra:) Idag har det vært full rulle inni der.
Men alltid godt å høre andres erfaringer så man får roet seg litt ned når man er bekymret. Og ja, jeg veit man ringer føden/legevakten om jeg virkelig blir livredd!!

Back
Topp