Bevegelse♡♡

har tenkt et par gangen på om det er lille jeg kjenner. Men syns egentlig det virker alt for tidlig å kjenne. Er 14+3 og andregangs, men syns allikevel det er tidlig. Så gleder meg til jeg er sikker :-p

Samme her! Men sier som mange andre, det kjennes jo egentlig ut som luft bobler før man har en liten fjert [emoji23] så om det er luft eller baby er meget usikkert her! Men kjenner en slik dirring da! Er det det folk mener med sommerfugl som flakser eller? Er 14+2 etter mens

Samme her! Men sier som mange andre, det kjennes jo egentlig ut som luft bobler før man har en liten fjert [emoji23] så om det er luft eller baby er meget usikkert her! Men kjenner en slik dirring da! Er det det folk mener med sommerfugl som flakser eller? Er 14+2 etter mens

Klarer egentlig ikke å beskrive det jeg har kjent, men det har vært litt på siden på venstre side. Vet ikke om det er der babyen ligger :-p Syns egentlig det har kjent ut som svake romsteringen. Men som sagt så gleder meg meg til jeg er sikker, for tørr ikke helt å tro at det er babyen jeg har kjent nå :-p

Gleder meg til jeg kjenner bevegelse :Heartred som førstegangs har jeg en følelse av at jeg nok må vente en god stund til (14+3 i dag). Fått beskjed om at morkaka ligger mot ryggen så da er det kanskje håp om å kjenne noe litt tidligere :) Føler meg ikke super gravid så håper magen og bevegelse kommer snart så det føles litt mer ekte.

13+1 og her har det virkelig tatt seg opp med å kjenne baby de siste dagene. Er 3. Gangs gravid.:) Spent på når de andre kan kjenne på utsiden, er vel fortsatt noen uker til det.:)

Jeg er mer og mer sikker på at det er mini i magen jeg kjenner ❤❤ om kvelden når jeg slapperav kjenner jeg noe som minner om en baby som snur seg :D er en bitteliten bevegelse, men man blir jo så glad !

Da jeg skulle sove i går kveld kjente jeg noen bobler som sprakk. Åå kanskje det er babyen utbrøt jeg lykkelig. Samboeren min kjente med hånden på samme sted jeg hadde kjent og han også kjente bobler. Da skjønte vi raskt at vi lå å kjente på en fis som bygget seg opp, haha! Den kom som meldt like etterpå :)

Så kjekt å kjenne på bevegelse, da! Må være en utrolig følelse å kjenne den lille snu på seg, sparke og bevege seg inne i magen.

Da jeg skulle sove i går kveld kjente jeg noen bobler som sprakk. Åå kanskje det er babyen utbrøt jeg lykkelig. Samboeren min kjente med hånden på samme sted jeg hadde kjent og han også kjente bobler. Da skjønte vi raskt at vi lå å kjente på en fis som bygget seg opp, haha! Den kom som meldt like etterpå :)
Hahahah[emoji23]

Hahaha [emoji23][emoji23][emoji23]

Høres kjent ut[emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp