Bevegelse♡♡

Ja er 5 år siden sist her,hehe... mye nye rettningslinjer... 12+3er det menstermin?

Nei, faktisk er 12+3 etter tul.

Sluttet på pillen i august, etter 1 mnd blødde jeg i 2-3 uker. Gikk hos gynekolog som sa eggløsning ikke har kommet enda, så tok litt tid før jeg fikk el. 10+6 er ut fra mår jeg tror jeg hadde el

Nei, faktisk er 12+3 etter tul.

Sluttet på pillen i august, etter 1 mnd blødde jeg i 2-3 uker. Gikk hos gynekolog som sa eggløsning ikke har kommet enda, så tok litt tid før jeg fikk el. 10+6 er ut fra mår jeg tror jeg hadde el
Ååja, skjønner:)

Gleder meg veldig til å kjenne den følelsen (11 år siden sist) ❤️

Er bare 9+1 enda, så tror det tar litt tid enda ;)

Jeg har merket litt bobling. Tror kanskje det bare er luft. Men merket første bevegelser i uke 16 sist, så veldig tidlig :)
Er bare 10+2.

Ja jeg grugler meg til å si det til min 5åring.. veldi bortskjemt å liker ikke å dele på mamma så..
Sånn er min femåring også. Han ble veldig glad når vi fortalte det.

Kjente noe i uke 10 jeg var ganske sikker på var bevegelse :) nå er jeg 12+6 og det var ikke tvil at jeg kjente bevegelser i går kveld ❤

Føler jeg kjenner bevegelse, men tror egentlig det er bare luftbobler. Er vell litt tidlig å kjenne noe enda? (10+3)
Forige svangerskap kjente jeg det rett før 12 uker [emoji16]

Mn babyene er jo 4-5 cm i uke 12. hvordan kjennes sparkene så harde ut nå at det kjennes gjennom livmor og i magen nå?

Føler jeg kjenner bevegelse, men tror egentlig det er bare luftbobler. Er vell litt tidlig å kjenne noe enda? (10+3)
Forige svangerskap kjente jeg det rett før 12 uker [emoji16]
Jeg tror kanskje de som har kjent det før vet hva de skal kjenne etter eller ja:)

Mn babyene er jo 4-5 cm i uke 12. hvordan kjennes sparkene så harde ut nå at det kjennes gjennom livmor og i magen nå?
Kjenner de ikke på utsiden men kjenner de inne i magen liksom, vanskelig å forklare..

11+0 i dag. Tredjegangs, og har kjent litt siste uka [emoji173]

Er andregangs og har kjent mini 3 ganger. Det føles litt som om noe lite ruller seg en halv gang i magen. Er 12+3 nå. Forrige svangerskap kjente jeg bevegelse i uke 10 (samme som nå)og husker at det føltes som sløret på en slørhale :p
Nå er jeg veldig var for forandring i kroppen. Hadde jeg ikke vært det, tror jeg ikke at jeg hadde lagt merke til det. Sist var det tydelig og gode småspark fra uke 18. Gleder meg til det <3

Har flere ganger trodd jeg har kjent mini, men vet at det bare er luft (er 12+1). Dette fordi jeg flere ganger når jeg ikke var gravid fikk luftbobler/leamus i magen der jeg tenkte "shit, hadde jeg vært gravid nå hadde jeg vært 100% sikker på at dette var baby!". Så forholder meg til at det fortsatt er en del uker igjen til sikre livstegn [emoji6]

Har flere ganger trodd jeg har kjent mini, men vet at det bare er luft (er 12+1). Dette fordi jeg flere ganger når jeg ikke var gravid fikk luftbobler/leamus i magen der jeg tenkte "shit, hadde jeg vært gravid nå hadde jeg vært 100% sikker på at dette var baby!". Så forholder meg til at det fortsatt er en del uker igjen til sikre livstegn [emoji6]

Samme her, har nesten begynt å lure på om jeg kjente spark eller om det bare var luft sist etter å ha opplevd mange fantomspark og bevegelser som ikke gravid...

12+5 i dag og kjente bevegelse i natt. [emoji7] Var ikke mye bevegelse, men godt og kjenne litt liv i magen.

Samme her, har nesten begynt å lure på om jeg kjente spark eller om det bare var luft sist etter å ha opplevd mange fantomspark og bevegelser som ikke gravid...
Ja, jeg og. Er overrasket over hvor likt de tidlige sparkene er med andre fornemmelser man kan ha i magen!

har tenkt et par gangen på om det er lille jeg kjenner. Men syns egentlig det virker alt for tidlig å kjenne. Er 14+3 og andregangs, men syns allikevel det er tidlig. Så gleder meg til jeg er sikker :-p

Back
Topp