Jeg trudde man ikke skulle betale når man er gravid? i hvertfall når det gjelder svangerskapet? Jeg skal til legen onsdag, men jeg skal ikke betale uansett for jeg har frikort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjelder det ved hcg prøver også da? Mon tro om jeg skal si dette til de neste gang!!!I følge Helfo skal man ikke betale egenandel ved konsultasjoner og undersøkelser som er i forbindelse med graviditet...
Her betaler vi ikke noe, fra den dagen man sier man er gravid, og så lenge man er hos lege med svangerskapsrelaterte plager...
Er ikke praksis på mitt legekontor...Man skal ikke betale når man er gravid samme hvor "offisielt" det er eller ikke. Så fort du nevner at du er gravid skal det være gratis. Det er hvertfall slik jeg har forstått det.
Hvis det står nedskrevet noe sted kan jeg kanskje ta dette med meg å vise de på onsdag!Har du prøvd å klage på det? For meg høres det ut som du bør ha rett på tilbakebetaling for det. Det skal vel ikke spille noen rolle hvor langt på veg man er så lenge regelen er at det er gratis i graviditeten?
Hvis det står nedskrevet noe sted kan jeg kanskje ta dette med meg å vise de på onsdag!
Jeg reagerte første gangen, og spesielt andre gangen.
De burde jo virkelig ha samme praksis over alt, og hvertfall hvis det står svart på hvitt noe sted!