Bestilt vogn?

Oki, det er ikke den beskjeden jeg fikk.. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte bestille senest 8 uker før de stengte. For bestilte jeg i juli ville de 8 ukene leveringstid ikke starte før fabrikken åpnet igjen. Og de 8 ukene er jo ikke kun leveringen, det er jo produksjonstid!


Sent from my iPhone using BV Forum


Hm, rart.. Alle får vell bare bestille i goood tid. Butikkene de blir sendt til tar jo vare på de frem til du skal hente de uansett - så det er jo like greit ☺️ Da bestiller jeg min i mai, for å være helt sikker!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bedre sent enn tidlig ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nei, nå ble det feil!! Bedre å gjøre det tidlig enn alt for sent...
Hahaha


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vi har en time til Sverige og 30 min til nærmeste babyshop så var ikke akkurat i tvil om hva vi skulle gjøre.. 2500 kr er mye penger syns jeg..

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Vi har en time til Sverige og 30 min til nærmeste babyshop så var ikke akkurat i tvil om hva vi skulle gjøre.. 2500 kr er mye penger syns jeg..

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Helt klart! :) da er det absolutt det lureste! Men jeg mæ nok ut med tilsvarende beløp bare for å komme meg til Sverige :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg kjøpte meg så fin vogn sist, så jeg vil bruke den denne gangen også. Men kalesjen har blitt så falmet i forhold til vognen og en ny koster 3000kr, d syns jeg ble for drøyt.. :( lei meg.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg kjøpte meg så fin vogn sist, så jeg vil bruke den denne gangen også. Men kalesjen har blitt så falmet i forhold til vognen og en ny koster 3000kr, d syns jeg ble for drøyt.. :( lei meg.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oi! Det var dyrt :(
 
Ja jeg syns det var skikkelig dyrt.. :( vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er det veldig ille da? Eller er det bare litt falma? Hvilken vogn er det?
 
Idag bestilte vi Stokke Crusi med bag og sittedel, stelleveske og Stokke bilstol som kan monteres i vogna. Gøy :)
 
Uff, så utrolig kjedelig da! :( vertfall når det er så dyrt å rette opp i

Ja, får prøve å skrubbe den og se.. Gidder ikke bruke 3000 på en kalesje, kan like godt kjøpe ny vogn nesten da.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja, får prøve å skrubbe den og se.. Gidder ikke bruke 3000 på en kalesje, kan like godt kjøpe ny vogn nesten da.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ser den altså!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg liker ikke vogna vår, og mannen stakkars skjønner ikke hva som er galt med den. Men den ble liksom ikke som jeg trodde med bag på :-( begynte å sippe når mannen hadde montert bagen på i går så jeg fikk se det endelige resultatet. Hormoner altså! Og vet ikke en gang selv hva som er galt, og hva som hadde gjort det bedre. Jeg bare "buhuu jeg vil ikke trille babyen min i en SÅ dum vogn!" :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg liker ikke vogna vår, og mannen stakkars skjønner ikke hva som er galt med den. Men den ble liksom ikke som jeg trodde med bag på :-( begynte å sippe når mannen hadde montert bagen på i går så jeg fikk se det endelige resultatet. Hormoner altså! Og vet ikke en gang selv hva som er galt, og hva som hadde gjort det bedre. Jeg bare "buhuu jeg vil ikke trille babyen min i en SÅ dum vogn!" :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe hvordan vogn har dere?

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Hehe hvordan vogn har dere?

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Simo kombi. Ønsket meg jo det, så håper det bare er jeg som er stressa fordi jeg innså at jeg skal ha baby oppi der. Ble plutselig så mange spørsmål. Bør jeg ha skinn oppi, i så fall hvilket? Bør jeg ha dyne +vognpose, bare vognpose, bare dyne? Vognpledd? Innså plutselig at jeg vet ingenting om en baby. Haha :p
 
Simo kombi. Ønsket meg jo det, så håper det bare er jeg som er stressa fordi jeg innså at jeg skal ha baby oppi der. Ble plutselig så mange spørsmål. Bør jeg ha skinn oppi, i så fall hvilket? Bør jeg ha dyne +vognpose, bare vognpose, bare dyne? Vognpledd? Innså plutselig at jeg vet ingenting om en baby. Haha :p
Hehe går seg nok til, jeg og er helt grønn... men regner med noen forteller meg hva som er lurt: )

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Hehe går seg nok til, jeg og er helt grønn... men regner med noen forteller meg hva som er lurt: )

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Jada, jeg fortalte mamma om at jeg mislikte vogna osv. Og etter å ha snakket med henne ble jeg litt beroliget. Mislikte den nok bare fordi den ikke kom fiks ferdig med riktig utstyr og detaljert bruksanvisning for baby ;-) hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp