Bestilt vogn?

En tråd i 'August 2014' startet av sofiebrvik, 12 Mar 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. sofiebrvik Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Noen som har bestilt vogn enda? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

2. FrKanin2014 Flørter med forumet

Ikke ennå..usikker på om d blir ny eller brukt vogn. :) har du bestilt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

3. sofiebrvik Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Nei, er litt redd det er for tidlig :) vet jo hva jeg skal ha sånn ca. Har ikke bestemt meg for understell enda :)

Men modell og farge er bestemt. Hun på baby comfort i Molde påstod det var kun 2uker leveringstid. Men hun o Ålesund sier 3mnd :9

4. lillepille Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Vogna står på kommende barnerom allerede :p kjøpt brukt, men bestilte ny bag og to nye hjul i tillegg. Lang leveringstid på det i allefall

5. Natasha87 Betatt av forumet

Driver og titter men usikker på hva vi skal ha. :/

6. FrKanin2014 Flørter med forumet

Kam være lang bestillings tid på vogner ja.. :/

7. MoJo Elsker forumet Mailykke 2018 Septembermødre <3 Augustmødrene 2014

Hmm... Må kanskje begynne å se på vogn, da, hvis det kan være lang bestillingstid.

8. myfirstaug2014 Elsker forumet Augustmødrene 2014 Februarhjertene2017

De sa 3 måneder her på Hamar også

9. Chriztine Forumet er livet Desemberskatter 2016 Augustmødrene 2014

Har bestilt :) Hvis jeg ikke bestilte forrige uke, så kunne det fort gå 3 mnd, så vi bare bestilte vi..
    Emmaljunga mondial duo leatherette i svart/gråaktig :) classic chorome understell, tror jeg. Litt usikker på navnet.

Sent from my iPad using BV Forum

10. Koffert Guest

Vi må bestille innen 4 uker nå. Så vi bestiller i helgen, så er det gjort :D

• Liker Liker x 1
  11. Lykkemammaen Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Har kjøpt brukt vogn:) sparer mange tusenlapper på det, den ser ubrukt ut! Har så lyst til å trille tur, men tenker naboene vil tro det har klikket for meg;)

• Liker Liker x 6
    • Morsom Morsom x 1
  12. Miss K Glad i forumet Marshmallows 2022 Septembermødre <3 Augustmødrene 2014

Har noen vogner jeg har lyst og se live før jeg bestemmer meg, og de ser ikke ut att finnes i norske butikker. Men har funnet butikker i sverige som har de, så blir vognshopping når vi skal dit om noen uker :p Men bestiller kanskje på nett i norge etterpå når vi bestemt oss :)

13. Miss K Glad i forumet Marshmallows 2022 Septembermødre <3 Augustmødrene 2014

Hehe! Sånn tenker jeg og blir når vogn kommer i hus :p Er nok helt normalt å ville ut og trille litt :)

• Liker Liker x 1
  14. mira1908 Blir kjent med forumet

Ikke ennå men vi gjør vel det i nærmeste fremtid da det er en stor utgift man like gjerne kan bli ferdig med med en gang :) Vi (les: jeg) har bestemt oss for stokke Crusi i black melange (grått) :)

Sent from my iPad using BV Forum

15. sofiebrvik Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Spørs om jeg må gjøre det neste uke da ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

16. MoJo Elsker forumet Mailykke 2018 Septembermødre <3 Augustmødrene 2014

Har avtalt med mannen at vi tar en tur i neste uke når vi har sett at alt er i orden på OUL. :) Spennende. :D Jeg har null peiling når det kommer til vogn... Men vet om flere butikker jeg kan søke råd i. :)

17. lillespirenov2018 Blir kjent med forumet Augustmødrene 2014

Sikkert lurt å ikke være så sen å bestille! Emmaljunga fabrikken er stengt hele juli, og leverer de siste vognene i slutten av juni! Og i tillegg er det 8 ukers leveringstid, så da er det ikke så god tid igjen!

• Liker Liker x 1
  18. Clabarr Flørter med forumet

Man kan jo bestille i juni, de vil jo sende det før de stenger i juli selvom det tar 8uker å få sendt:)! Jeg fikk no beskjed at jeg bare måtte bestille før juli, ikke noe stort mer enn det ☺️

19. litenurk14 Betatt av forumet Septembermødre <3

Hvis man ønsker å kjøpe emmaljunga og ikke har allverdens lang vei til Strømstad, anbefaler jeg å dra dit. Vi sparte 2500 ,- sist helg. Og servicen er utrolig bra :)

20. lillespirenov2018 Blir kjent med forumet Augustmødrene 2014

Oki, det er ikke den beskjeden jeg fikk.. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte bestille senest 8 uker før de stengte. For bestilte jeg i juli ville de 8 ukene leveringstid ikke starte før fabrikken åpnet igjen. Og de 8 ukene er jo ikke kun leveringen, det er jo produksjonstid!

Del denne siden