Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mange som har bestilt time til første kontroll hos jordmor eller lege?
I februar? Huff, hørtes ikke greit ut... [emoji173]Jeg skal ha ganske knallhard oppfølging etter morkakeløsning i februar, så jeg ringer på mandag![]()
Komme inn til uka for å sjekke hcg-økning, og for å bli henvist til sykehuset v ca uke 7.
I februar? Huff, hørtes ikke greit ut... [emoji173]
Hvor langt var du på vei....?[emoji174]Jepp.. Så jeg har nå testet positivt 3 mnd etterpå.. Kan jo si det sånn at jeg er litt redd :/
Jeg skal ha ganske knallhard oppfølging etter morkakeløsning i februar, så jeg ringer på mandag![]()
Komme inn til uka for å sjekke hcg-økning, og for å bli henvist til sykehuset v ca uke 7.
Har bestilt legetime for oppfølging av lavt stoffskifte og for å få resept på blodsukkermåleutstyr. Hadde svangerskapsdiabetes sist og regner med å få det denne gangen også, så like greit å ha utstyret klart. Foreløpig blir det bare en og annen måling for å se hvordan det ligger ann, men når målingene begynner å stige blir det endring av kost og hyppigere målinger![]()
Sikkert lurt å tenke på kostholdSå bra at du er tidlig ute! Jeg er faktisk litt redd for å få svangerskapsdiabetes denne gangen, for jeg veier mye mer enn i forrige svangerskap. Merker at jeg tenker annerledes på kostholdet allerede!!