Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mange som har bestilt time til første kontroll hos jordmor eller lege?
I februar? Huff, hørtes ikke greit ut... [emoji173]Jeg skal ha ganske knallhard oppfølging etter morkakeløsning i februar, så jeg ringer på mandag
Komme inn til uka for å sjekke hcg-økning, og for å bli henvist til sykehuset v ca uke 7.
I februar? Huff, hørtes ikke greit ut... [emoji173]
Hvor langt var du på vei....?[emoji174]Jepp.. Så jeg har nå testet positivt 3 mnd etterpå.. Kan jo si det sånn at jeg er litt redd :/
Jeg skal ha ganske knallhard oppfølging etter morkakeløsning i februar, så jeg ringer på mandag
Komme inn til uka for å sjekke hcg-økning, og for å bli henvist til sykehuset v ca uke 7.
Har bestilt legetime for oppfølging av lavt stoffskifte og for å få resept på blodsukkermåleutstyr. Hadde svangerskapsdiabetes sist og regner med å få det denne gangen også, så like greit å ha utstyret klart. Foreløpig blir det bare en og annen måling for å se hvordan det ligger ann, men når målingene begynner å stige blir det endring av kost og hyppigere målinger
Sikkert lurt å tenke på kosthold Vekt er helt klart en risikofaktor ved SD, men ikke avgjørende. Jeg har hatt normal bmi ved starten på alle mine graviditeter uten at det har beskyttet meg. Samtidig er det nok mange som er overvektige som IKKE får SD. Håper du slipper unnaSå bra at du er tidlig ute! Jeg er faktisk litt redd for å få svangerskapsdiabetes denne gangen, for jeg veier mye mer enn i forrige svangerskap. Merker at jeg tenker annerledes på kostholdet allerede!!