Redhead
Førstegangsmamma
Måtte endre på timen, så skal dit 4. desember. Føles lenge å vente.. Blir spennende å høre om andres erfaringer i mellomtidenJeg får holde deg oppdatert etter timen min da!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte endre på timen, så skal dit 4. desember. Føles lenge å vente.. Blir spennende å høre om andres erfaringer i mellomtidenJeg får holde deg oppdatert etter timen min da!!
Kanskje dere får noe tilsvarende som meg? Litt prat først om hva man kan forvente å se og hvordan undersøkelsen gjennomføres - samt sp.m om helse, røyking/alkohol, siste mens osv, så selve undersøkelsen der man ser og blir forklart. Før man til slutt prater om det man så og for meg forklarte gynekologen om tykkelsen på livmorhalsveggen og forklarte hvordan det var der inne nå Fikk ogspmå Svangeskapsboken med masse info og mulighet til å skrive selv - samt disse to bildene hvor man ser den lille peanøtten ♡Jeg får holde deg oppdatert etter timen min da!!
Hvor tidlig kan man høre hjertelyd med dopler? Vet du?Har en dopler liggende, så blir vel å teste den på et eller annet tidspunkt. Drøyer nok litt med ul
Jeg ville vente til man er i alle fall 10 uker om ikke mer! Og om en ikke hører noe da er det ikke krise det heller for er ikke sikkert livmoren er kommet høyt nok over symfysenHvor tidlig kan man høre hjertelyd med dopler? Vet du?
Hvor tidlig kan man høre hjertelyd med dopler? Vet du?