Bestilt tidlig UL

Jeg får holde deg oppdatert etter timen min da!! :)
Kanskje dere får noe tilsvarende som meg? Litt prat først om hva man kan forvente å se og hvordan undersøkelsen gjennomføres - samt sp.m om helse, røyking/alkohol, siste mens osv, så selve undersøkelsen der man ser og blir forklart. Før man til slutt prater om det man så og for meg forklarte gynekologen om tykkelsen på livmorhalsveggen og forklarte hvordan det var der inne nå:) Fikk ogspmå Svangeskapsboken med masse info og mulighet til å skrive selv - samt disse to bildene hvor man ser den lille peanøtten ♡

Det tror jeg vi kommer til å gjøre også :) gjorde det med førstemann, så har lyst med nummer to også :)

Jeg skal på UL når jeg er 7+0 hos privat gyn. Det sto i mailen at jeg måtte ta med svangerskapsbok, er det viktig? Jeg har jo ikke en sånn enda.

Jeg skal ha tidlig UL i uke 12, for å se at nakkefolden er normal :) fastlegen min har UL på kontoret, så får nok en der før jeg skal uke 12 tenker jeg :)

Var på 2 tidlig UL med nr 1. Har veldiglyst til å ta en sniktitt rundt uke 9 (bamsemums) og en uke 12 som sist :)

10 desember skal vi :) Dagen etter bursdagen min :)

Skal på tidlig ul 12.11:) er usikker på hvor langt jeg er på vei da jeg ble gravid uten å hatt mensen på noen mnd. Selv om jeg er ganske sikker selv at jeg er 6+ 0 i dag:)

Har en dopler liggende, så blir vel å teste den på et eller annet tidspunkt. Drøyer nok litt med ul :)

Hvor tidlig kan man høre hjertelyd med dopler? Vet du?
Jeg ville vente til man er i alle fall 10 uker om ikke mer! Og om en ikke hører noe da er det ikke krise det heller for er ikke sikkert livmoren er kommet høyt nok over symfysen:)

Hvor tidlig kan man høre hjertelyd med dopler? Vet du?

Veldig forskjellig tror jeg. Kommer nok mye an på hvordan morkaka ligger og hvordan livmora ligger osv.
Mener det var noen i Mars forumet som hørte i uke 8-9 da.

Jeg har bakovervendt livmor, så kan ta lengre tid har jeg hørt.

Da har jeg også bestilt tidlig ultralyd, i uke 7:) Vil så gjerne se et bankende hjerte denne gangen.

Back
Topp