Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på Volvat imorgen. Vil bare få bekreftetcat det er noe der Har ikke testet meg ihjel, så derfor ble det Volvat nå ettersom jeg har første møte med lege den 1/12. Er uvitende, småskremt men og veldig lykkelig her jeg akkurat har bikket inn i min 6.uke ♡
Will do☺ Koselig at noen spør om det ☺Lykke til☺ husk å oppdater om du føler for det☺
Da har jeg vært på UL. er konstatert i 5+3 så svangerskap er bekreftet ♡ Fikk se fostersekken og det som skulle bli morkake. Embryo kunne man ikke se så tidlig så så heller ikke noe hjerte. Men det gjør ingenting ♡ Tenk at de klarer å se noe så lite!!! Fikk og med meg dvd med to bilder hjem selv om det foreløpig sees som en svart runding bare. Im happy Selve undersøkelsen gikk forresten kjempegreit☺ Betalte 1245,- men det tenker jeg ikke på en gang. Jeg fikk se peanøtten vår ♡♡♡Lykke til☺ husk å oppdater om du føler for det☺
Da har jeg vært på UL. er konstatert i 5+3 så svangerskap er bekreftet ♡ Fikk se fostersekken og det som skulle bli morkake. Embryo kunne man ikke se så tidlig så så heller ikke noe hjerte. Men det gjør ingenting ♡ Tenk at de klarer å se noe så lite!!! Fikk og med meg dvd med to bilder hjem selv om det foreløpig sees som en svart runding bare. Im happy Selve undersøkelsen gikk forresten kjempegreit☺ Betalte 1245,- men det tenker jeg ikke på en gang. Jeg fikk se peanøtten vår ♡♡♡
Helt fantastisk!! ♡ Unner alle som ønsker det den samme følelsen ♡♡Må være en super deilig følelse
Det koster å gå privat.. For meg spiller det ingen rolle når det gjelder dette Kunne sikkert fått tidlig UL etter 1.kontroll 1.des., men jeg følte behov for å se at det faktisk var noe der nå♡ Hvorfor fikk du så billig så tidlig?Så utrolig morsomt å se den lille )
Men hvorfor betaler dere så sinnsykt mye penger?? Sist svangerskap betalte jeg 100kr for en tidlig UL i Lillestrøm ?!
Oi, det var veldig forskjell til privat og være. Hvis det er mulig å benytte seg av de selv om man bor lengre opp på Østlandet skal jeg jammen gjøre det. Vurderer ny UL uke 12 samt en 3D/4D etter UL man henvises til av legeBestilte privat jeg også. Hadde ikke henvisning heller. Er hos Lillestrøm gynekologene.. Var der to ganger sist uke 6 og uke 13 og betalte bare 100kr hver. Skal nå ditt 21.11 i uke 8
Jeg vet at man gjerne betaler disse pengene når man da få vite at alt er i orden. Bare litt rart at det faktisk er så dyrt andre steder ?!
Hadde 3D UL sist også og da skjønner jeg jo at det koster siden du få hele 20min med bebisen din. Veldig fint for pappaen også )
Dit skal jeg og Vet ikke hva timen inkluderer..Nå har jeg også bestilt! 26. november, da er jeg 8+2. Billigste private i Trondheim var 1000 kr iallefall! Det er satt av 45 min, men inkluderer dette også andre ting enn selve UL-undersøkelsen?
Dit skal jeg og Vet ikke hva timen inkluderer..