Bestille takkekort/dåpsinvitasjoner

Frumommy

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Vi skal bestille noen takkekort og dåpsinvitasjoner. Ved et lite google søk fant jeg ut at det var mange du kan bestille hos. Har dere noen anbefalinger? Hvor har dere brukt å bestille kort fra og er det stor pris/kvalitetsforskjell?

Vi har brukt Elite Foto en del. Ofte gode rabatter, greie priser, også har de butikk så man slipper frakt :)

Vi har akkurat bestilt takkekort hos Optimalprint, har ennå ikke fått de så vet ikke kvaliteten ennå. De hadde romjulssalg, så fikk kortene til ca 7kr stykke, og det var inkl konvolutt. Så synes det var en okei pris i forhold til mange andre plasser.

Vi har bestilt takkekort hos Fotoknudsen men vi har ikke fått de ennå så jeg vet ikke hvordan de er. Jeg kan oppdatere når vi har fått de :) De hadde salg i romjulen så vi betalte 250,- for 30 stk. inkl. konvolutter, det synes jeg var helt innafor :)

Babyverden / Sandvik har også en kortbutikk. Jeg syns de har mange fine design, så vi kommer nok til å bruke dem.
Kortene koster uansett ikke så mye, det er porto som blir dyrt.

Babyverden / Sandvik har også en kortbutikk. Jeg syns de har mange fine design, så vi kommer nok til å bruke dem.
Kortene koster uansett ikke så mye, det er porto som blir dyrt.

Blir nå en del penger viss ett kort er over 10kr stykket og konvolutter utenom, Viss man da skal ha en 40/50 stykk slik som vi skulle så blir det jo mye penger... :/ Selv om ja, porto er også dyrt.. :(

Da har vi fått kortene fra Optimalprint, og er strålende fornøyd. God kvalitet på kortene og konvoluttene. Kan anbefales. :D
Dere kan følge denne linken for å komme til Optimalprint. Akkurat nå har de 30% avslag.
Jeg har også akkurat bestilt invitasjon til dåpen via den siden. :D
http://ssqt.co/mvd6k5u

Last edited:
Da har vi fått kortene fra Optimalprint, og er strålende fornøyd. God kvalitet på kortene og konvoluttene. Kan anbefales. :D
Dere kan følge denne linken for å komme til Optimalprint. Akkurat nå har de 30% avslag.
Jeg har også akkurat bestilt invitasjon til dåpen via den siden. :D
http://ssqt.co/mvd6k5u
Vi bestilte der i går, både takkekort og invitasjon til dåp [emoji3]

• Liker
Reactions: SMD
Hvordan gjør dere med bilder? Tar dere bilde av kun baby? Eller med søsken? Jeg skal bestille takkekort... og så er jo mini så liten at han sover fortsatt mye :hilarious: ta bilde av en sovende baby... Hmm

Hvordan gjør dere med bilder? Tar dere bilde av kun baby? Eller med søsken? Jeg skal bestille takkekort... og så er jo mini så liten at han sover fortsatt mye :hilarious: ta bilde av en sovende baby... Hmm

Vi har kun bilde av henne men så har hun jo heller ingen søsken så da ble det enkelt :) Vi har klart å få tatt noen fine bilder hvor hun er våken og noen få hvor hun ”så i kamera” så vi brukte et av de :) Nå er hun jo endel våken men hun var bare drøye 3 uker da vi bestilte.

Jeg tok bare bilder av baby på takkekortet, også ett der far holder han... Men nå har han bare en englesøster, så da blir det jo bare bilder av han. Tror dog at jeg fremdeles bare hadde brukt bilde av han i takkerkort ol.... Heller mer sånn på julekort at jeg ville hatt alle med. :)

Slik ble fremsiden på takkekortet våres.

Skjermbilde 2018-01-08 kl. 22.17.26.png

Jeg tok bare bilder av baby på takkekortet, også ett der far holder han... Men nå har han bare en englesøster, så da blir det jo bare bilder av han. Tror dog at jeg fremdeles bare hadde brukt bilde av han i takkerkort ol.... Heller mer sånn på julekort at jeg ville hatt alle med. :)

Vis vedlegget 240321

Så fint! :)

Vis vedlegget 240321

Oi! Så fint det var! :-) tusen takk for inspirasjon :-)

Brukt Elite foto. Veldig fornøyd med de, både på pris og tilgjengelig i butikk i nærheten.

Bare vi som ikke skal sende ut invitasjoner til dåp? Sist sendte vi bare ut en sms, da vi ikke er så veldig mange :hilarious: og takkekort slår vi sammen med barsel og dåpsgave, som vi gjorde sist :p (giddaløs, sa du?!:hilarious:)

Bare vi som ikke skal sende ut invitasjoner til dåp? Sist sendte vi bare ut en sms, da vi ikke er så veldig mange :hilarious: og takkekort slår vi sammen med barsel og dåpsgave, som vi gjorde sist :p (giddaløs, sa du?!:hilarious:)
Det var lurt å slå sammen takkekort med barsel,det har jeg ikke tenkt på! :)

Slår sammen takkekortene vi og! Eeeenkelt!

Back
Topp