Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyverden / Sandvik har også en kortbutikk. Jeg syns de har mange fine design, så vi kommer nok til å bruke dem.
Kortene koster uansett ikke så mye, det er porto som blir dyrt.
Vi bestilte der i går, både takkekort og invitasjon til dåp [emoji3]Da har vi fått kortene fra Optimalprint, og er strålende fornøyd. God kvalitet på kortene og konvoluttene. Kan anbefales.
Dere kan følge denne linken for å komme til Optimalprint. Akkurat nå har de 30% avslag.
Jeg har også akkurat bestilt invitasjon til dåpen via den siden.
http://ssqt.co/mvd6k5u
Vi bestilte der i går, både takkekort og invitasjon til dåp [emoji3]
Hvordan gjør dere med bilder? Tar dere bilde av kun baby? Eller med søsken? Jeg skal bestille takkekort... og så er jo mini så liten at han sover fortsatt myeta bilde av en sovende baby... Hmm
Hvordan gjør dere med bilder? Tar dere bilde av kun baby? Eller med søsken? Jeg skal bestille takkekort... og så er jo mini så liten at han sover fortsatt myeta bilde av en sovende baby... Hmm

Jeg tok bare bilder av baby på takkekortet, også ett der far holder han... Men nå har han bare en englesøster, så da blir det jo bare bilder av han. Tror dog at jeg fremdeles bare hadde brukt bilde av han i takkerkort ol.... Heller mer sånn på julekort at jeg ville hatt alle med.
Slik ble fremsiden på takkekortet våres.
Vis vedlegget 240321
Jeg tok bare bilder av baby på takkekortet, også ett der far holder han... Men nå har han bare en englesøster, så da blir det jo bare bilder av han. Tror dog at jeg fremdeles bare hadde brukt bilde av han i takkerkort ol.... Heller mer sånn på julekort at jeg ville hatt alle med.
Slik ble fremsiden på takkekortet våres.
Vis vedlegget 240321
Det var lurt å slå sammen takkekort med barsel,det har jeg ikke tenkt på!Bare vi som ikke skal sende ut invitasjoner til dåp? Sist sendte vi bare ut en sms, da vi ikke er så veldig mangeog takkekort slår vi sammen med barsel og dåpsgave, som vi gjorde sist
(giddaløs, sa du?!
)
Slår sammen takkekortene vi og! Eeeenkelt!Bare vi som ikke skal sende ut invitasjoner til dåp? Sist sendte vi bare ut en sms, da vi ikke er så veldig mangeog takkekort slår vi sammen med barsel og dåpsgave, som vi gjorde sist
(giddaløs, sa du?!
)