Bestille takkekort/dåpsinvitasjoner

Jeg kom på å ta bilder av pynten nå:happy: må beskjære for å legge inn bilder, så vanskelig å se. De ligger også i plasten enda:p figurene er veldig små, men fine å strø på bordet :) de lyseblå rosene er i en bukett på en måte, men skal dele dem opp og bruke i vase. De mørkeblå er tre single roser, ikke helt funnet ut hva jeg skal med dem enda ;)

Så er det diverse ting å strø på bordet, løperen som skal oppå hvit duk og perler/hjerter å pynte bordkort med :happy: ganske fornøyd med tingene :happy:
Så mye fint!

Til og med i dag 25/02-18 får du 30% rabatt på takkekort o.l hos Optimalprint med koden 30spar.. Vi har brukt de både på takkekort til fødsel, dåpsinvitasjon og dåpstakkekort og er strålende fornøyd. De har greie priser, mange forskjellige design og er super effektive.

Du får også 100kr ytteligere rabatt viss du velger å bruke de via denne linken: http://invite.optimalprint.com/mQd6k5v

Vi er super fornøyd med de så langt.

Er det noen som vet hvem som er raskest med tanke på levering? Jeg har brukt Fotoknudsen tidligere men de sender fra utlandet og det tar litt tid. Nå haster det litt :hilarious:

Er det noen som vet hvem som er raskest med tanke på levering? Jeg har brukt Fotoknudsen tidligere men de sender fra utlandet og det tar litt tid. Nå haster det litt :hilarious:

Vi bestilte fra Optimalprint denne gangen og det gikk superraskt! Under to døgn fra bestilling til levering. Og kortene ble kjempefine, finere enn Fotoknudsen sine :)

Back
Topp