Det var lurt å slå sammen takkekort med barsel,det har jeg ikke tenkt på!![]()
Jeg føler meg litt giddaløs for at ikke vi gjør mer ut av ting, så godt å se andre tar litt enkle løsninger ogsåSlår sammen takkekortene vi og! Eeeenkelt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var lurt å slå sammen takkekort med barsel,det har jeg ikke tenkt på!![]()
Jeg føler meg litt giddaløs for at ikke vi gjør mer ut av ting, så godt å se andre tar litt enkle løsninger ogsåSlår sammen takkekortene vi og! Eeeenkelt!

Nei,nei jeg er sjeleglad for tips! Søsteren min bare "okei,vi bestiller all pynt ifra ebay så lager vi gelekuler og egne blomsteroppsatser så lager vi mat og kaker ifra scratch." Jeg : " eh,nei takk det gidder jeg ikke.bestiller det meste og kjøper blomster på mester grønn,fiks ferdig" hun: "Jeg føler meg litt giddaløs for at ikke vi gjør mer ut av ting, så godt å se andre tar litt enkle løsninger også![]()
Jeg har bestilt pynt fra ebay, men det er duker, falske roser og bordpynt som strøs på bordetNei,nei jeg er sjeleglad for tips! Søsteren min bare "okei,vi bestiller all pynt ifra ebay så lager vi gelekuler og egne blomsteroppsatser så lager vi mat og kaker ifra scratch." Jeg : " eh,nei takk det gidder jeg ikke.bestiller det meste og kjøper blomster på mester grønn,fiks ferdig" hun: "... åja jojo..."

Det skal du ikke tenke! Med første var det helt naturlig for meg å gjøre det sånn ogsåJeg føler meg litt giddaløs for at ikke vi gjør mer ut av ting, så godt å se andre tar litt enkle løsninger også![]()
Det høres veldig enkelt ut da. Hvilke duker har du bestilt ?Jeg har bestilt pynt fra ebay, men det er duker, falske roser og bordpynt som strøs på bordetbestiller mat og folk skal lage litt kaker, orker ikke stresse så fryktelig
skal lage bordkortene selv da
![]()
kanskje kult med en farget løper.. hmm må tenke litt. Lager du bordkort ifra scratch? Jeg bestilte på nett, med bilde av alle som har truffet K på sitt bordkort liksom, mormor med bilde av mormor og K osv. Tror det blir bra.Mente egentlig løper, skal ha hvit papirduk på bordet og farget løper oppåDet høres veldig enkelt ut da. Hvilke duker har du bestilt ?
Jeg tenkte coop sine hvite dukerkanskje kult med en farget løper.. hmm må tenke litt. Lager du bordkort ifra scratch? Jeg bestilte på nett, med bilde av alle som har truffet K på sitt bordkort liksom, mormor med bilde av mormor og K osv. Tror det blir bra.
jeg har også bestilt kaker ifra familie.

Det var fintMente egentlig løper, skal ha hvit papirduk på bordet og farget løper oppåla ved et bilde av løperen (de er 2,75m lange, så bestilte noen stk
) jeg lager bare enkle bordkort altså, bestilt diverse ting på ebay til det
ikke så veldig kreativ, men noe blir det hvertfall
det hørtes fint ut med de du har lagd på nett da!
![]()
Mente egentlig løper, skal ha hvit papirduk på bordet og farget løper oppåla ved et bilde av løperen (de er 2,75m lange, så bestilte noen stk
) jeg lager bare enkle bordkort altså, bestilt diverse ting på ebay til det
ikke så veldig kreativ, men noe blir det hvertfall
det hørtes fint ut med de du har lagd på nett da!
![]()
Jeg har mottatt små babyfigurer, falske roser (tre forskjellige typer), roseblader, lyseblå blanke smokker hvertfall. Husker ikke om jeg har fått det andre av pynten enda, det jeg har fått er bordpyntHar du mottatt noe av det du har bestilt?[emoji4]
Jeg har mottatt små babyfigurer, falske roser (tre forskjellige typer), roseblader, lyseblå blanke smokker hvertfall. Husker ikke om jeg har fått det andre av pynten enda, det jeg har fått er bordpynt(har jo selvfølgelig fått mye av kalendergavene også da)
![]()
Jeg er fornøydEr du fornøyd? Vil du legge ut bilder?[emoji4]
kan gjerne få en påminnelse hvis jeg glemmer det (er litt vimsete Bare vi som ikke skal sende ut invitasjoner til dåp? Sist sendte vi bare ut en sms, da vi ikke er så veldig mangeog takkekort slår vi sammen med barsel og dåpsgave, som vi gjorde sist
(giddaløs, sa du?!
)
Hva skriver dere i kortet når dere slår sammen takkekortene?Slår sammen takkekortene vi og! Eeeenkelt!
Jeg skrev bare takk for gaven,og info om henne ved fødsel, vi har og slått sammen.Hva skriver dere i kortet når dere slår sammen takkekortene?![]()
"Takk for gaven til vår kjære ***"Hva skriver dere i kortet når dere slår sammen takkekortene?![]()
Samme som makko86Hva skriver dere i kortet når dere slår sammen takkekortene?![]()

Jeg kom på å ta bilder av pynten nåEr du fornøyd? Vil du legge ut bilder?[emoji4]
må beskjære for å legge inn bilder, så vanskelig å se. De ligger også i plasten enda
ganske fornøyd med tingene