Bestille takkekort/dåpsinvitasjoner

Jeg føler meg litt giddaløs for at ikke vi gjør mer ut av ting, så godt å se andre tar litt enkle løsninger også :hilarious:
Nei,nei jeg er sjeleglad for tips! Søsteren min bare "okei,vi bestiller all pynt ifra ebay så lager vi gelekuler og egne blomsteroppsatser så lager vi mat og kaker ifra scratch." Jeg : " eh,nei takk det gidder jeg ikke.bestiller det meste og kjøper blomster på mester grønn,fiks ferdig" hun: " :eek:... åja jojo..."

Nei,nei jeg er sjeleglad for tips! Søsteren min bare "okei,vi bestiller all pynt ifra ebay så lager vi gelekuler og egne blomsteroppsatser så lager vi mat og kaker ifra scratch." Jeg : " eh,nei takk det gidder jeg ikke.bestiller det meste og kjøper blomster på mester grønn,fiks ferdig" hun: " :eek:... åja jojo..."
Jeg har bestilt pynt fra ebay, men det er duker, falske roser og bordpynt som strøs på bordet :p bestiller mat og folk skal lage litt kaker, orker ikke stresse så fryktelig :p skal lage bordkortene selv da :hilarious:

Jeg føler meg litt giddaløs for at ikke vi gjør mer ut av ting, så godt å se andre tar litt enkle løsninger også :hilarious:
Det skal du ikke tenke! Med første var det helt naturlig for meg å gjøre det sånn også :p han er jo bare 3mnd ved dåpen, blir jo så tett i hverandre uansett.

Jeg har bestilt pynt fra ebay, men det er duker, falske roser og bordpynt som strøs på bordet :p bestiller mat og folk skal lage litt kaker, orker ikke stresse så fryktelig :p skal lage bordkortene selv da :hilarious:
Det høres veldig enkelt ut da. Hvilke duker har du bestilt ?
Jeg tenkte coop sine hvite duker :hilarious: kanskje kult med en farget løper.. hmm må tenke litt. Lager du bordkort ifra scratch? Jeg bestilte på nett, med bilde av alle som har truffet K på sitt bordkort liksom, mormor med bilde av mormor og K osv. Tror det blir bra.:p jeg har også bestilt kaker ifra familie.

Det høres veldig enkelt ut da. Hvilke duker har du bestilt ?
Jeg tenkte coop sine hvite duker :hilarious: kanskje kult med en farget løper.. hmm må tenke litt. Lager du bordkort ifra scratch? Jeg bestilte på nett, med bilde av alle som har truffet K på sitt bordkort liksom, mormor med bilde av mormor og K osv. Tror det blir bra.:p jeg har også bestilt kaker ifra familie.
Mente egentlig løper, skal ha hvit papirduk på bordet og farget løper oppå :) la ved et bilde av løperen (de er 2,75m lange, så bestilte noen stk:)) jeg lager bare enkle bordkort altså, bestilt diverse ting på ebay til det ;) ikke så veldig kreativ, men noe blir det hvertfall :p det hørtes fint ut med de du har lagd på nett da! :happy:

Vedlegg

• _20180124_125433.JPG
    _20180124_125433.JPG
    108 KB · Visninger: 37
Mente egentlig løper, skal ha hvit papirduk på bordet og farget løper oppå :) la ved et bilde av løperen (de er 2,75m lange, så bestilte noen stk:)) jeg lager bare enkle bordkort altså, bestilt diverse ting på ebay til det ;) ikke så veldig kreativ, men noe blir det hvertfall :p det hørtes fint ut med de du har lagd på nett da! :happy:
Det var fint :D

e2ddea3ae4c7605c62ca7944bbb52517.png

Har du mottatt noe av det du har bestilt?[emoji4]

Har du mottatt noe av det du har bestilt?[emoji4]
Jeg har mottatt små babyfigurer, falske roser (tre forskjellige typer), roseblader, lyseblå blanke smokker hvertfall. Husker ikke om jeg har fått det andre av pynten enda, det jeg har fått er bordpynt:) (har jo selvfølgelig fått mye av kalendergavene også da) :)

Jeg har mottatt små babyfigurer, falske roser (tre forskjellige typer), roseblader, lyseblå blanke smokker hvertfall. Husker ikke om jeg har fått det andre av pynten enda, det jeg har fått er bordpynt:) (har jo selvfølgelig fått mye av kalendergavene også da) :)

Er du fornøyd? Vil du legge ut bilder?[emoji4]

Jeg er fornøyd :) nå skal det sies at figurene er ganske små, men det visste jeg for bestilte ca det samme til frøkna sin dåp;) vi er i Danmark til imorgen, men kan gjerne legge ut bilder når jeg kommer hjem:happy: kan gjerne få en påminnelse hvis jeg glemmer det (er litt vimsete ;))

Har bestilt takkekort ifra fotoknudsen,spent på resultatet!

Bare vi som ikke skal sende ut invitasjoner til dåp? Sist sendte vi bare ut en sms, da vi ikke er så veldig mange :hilarious: og takkekort slår vi sammen med barsel og dåpsgave, som vi gjorde sist :p (giddaløs, sa du?!:hilarious:)
Slår sammen takkekortene vi og! Eeeenkelt!
Hva skriver dere i kortet når dere slår sammen takkekortene? :)

Jeg kom på å ta bilder av pynten nå:happy: må beskjære for å legge inn bilder, så vanskelig å se. De ligger også i plasten enda:p figurene er veldig små, men fine å strø på bordet :) de lyseblå rosene er i en bukett på en måte, men skal dele dem opp og bruke i vase. De mørkeblå er tre single roser, ikke helt funnet ut hva jeg skal med dem enda ;)

Så er det diverse ting å strø på bordet, løperen som skal oppå hvit duk og perler/hjerter å pynte bordkort med :happy: ganske fornøyd med tingene :happy:

Vedlegg

• _20180207_125434.JPG
    _20180207_125434.JPG
    934,9 KB · Visninger: 20
  • _20180207_125405.JPG
    _20180207_125405.JPG
    716,6 KB · Visninger: 16
  • _20180207_125322.JPG
    _20180207_125322.JPG
    988,1 KB · Visninger: 20
Back
Topp