Bestevenn

Han er en av flere. Men på en annen måte enn venninnene mine. Men han er den jeg kan snakke om absolutt alt med.

Ja det er han forsåvidt, men har absolutt behov for mine gode venninner også :-)

Jeg tror da det :-) Har venninner også, som jeg deler tilnærmet like mye med - men er jo mannen jeg er mest sammen med.

Han er helt klart min beste venn :)

Vil si det, han er iallefall en god bonus til venninnegjengen min :)

Ja det er han, har en bestekompis også. Men samboer er vel den som vet alt om meg, som jeg sier alt til og som har sett meg på mitt værste og beste:)

Absolutt. Han er den morsomste jeg vet om, og den jeg kan fortelle alt til!

Helt klart! Er ingen jeg deler så mye med som han, er han jeg vil ringe å fortelle uansett hva det er for noe. Vi har det mye morro sammen:)

Det er han absolutt :D min sjelevenn ❤️

Ja, det er han på sett og vis :) men er også ting jeg ikke snakker så detaljert om som jeg gjør med bestevenninner. Og sånn er det nok for hans del også ;) Men det er ikke fordi jeg ikke kan snakke med han om alt. Vi er bare ikke like engasjert i _alt_ av de samme tingene.

Ja absolutt! Jeg har jo flere venner, men ingen ordentlig bestevenninne..

Nei, det er han ikke. Klarer ikke være bestevenn med en gutt. Men vi er jo så klart gode venner og jeg er veldig glad i ham.
Det er bare noen ting jeg helt deler med jenter:)

Ja. Han er det. Kan dele alt med han. Om ikke muntlig, skriver jeg brev for å få det ut :p Slitt litt med å fortelle følelsene mine.
Men har og bestevenninner og deler andre ting med de gjerne.

Back
Topp