Bestevenn

Min mann og to venninner de senere jeg absolutt alt med. Litt mer med venninnen mine.

Ja han er en av de, har også søstera mi og ei veldig nær venninne:)

Ja, mye fordi vi de siste årene har hatt familiære greier det er vanskelig for venninner med sine "happy families" å forholde seg til.

Ja

Ja. Men jeg har ei bestevenninne også. Mannen vet nesten alt, og hun vet litt mindre enn nesten alt ;)

Ja, det er han :) Men har noen gode venninner også :) Men mannen er den som får høre absolutt alt, for han er jo tilgjengelig hele tiden :)

Ja, det er han♡

Ja, det er han på sett og vis :) men er også ting jeg ikke snakker så detaljert om som jeg gjør med bestevenninner. Og sånn er det nok for hans del også ;) Men det er ikke fordi jeg ikke kan snakke med han om alt. Vi er bare ikke like engasjert i _alt_ av de samme tingene.
Samme her :)

Mer og mer. Jeg har tidligere savnet bestevenn-følelsen i forholdet vårt, men nå, etter å ha fått to barn og vært sammen i ni år, så har det jammen meg blitt sånn. :) Å ha det nære vennskapet i tillegg til kjærlighet og fysisk tiltrekning gjør at jeg trives enda bedre i forholdet enn før. Godt når ting blir bedre og bedre. :)

Ja det er han:) , har aldri hatt en beste venn/venninne. Har heller aldri savnet det.

Han jeg tilbringer mest tid med og selvfølgelig Anser som den viktigste i livet mitt. Jeg er likevel så heldig at jeg har et par venninner jeg ikke ville byttet bort for alt i verden :-)

Back
Topp