Får bidra mer i kveld når mannen reiser på nattevakt. Skal ikke tape nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minnelli skrev:
Shadow skrev:
Får bidra mer i kveld når mannen reiser på nattevakt. Skal ikke tape nå.jente09 + jente12 skrev:
Det er bra :)
Er forresten en sniker her inne
Nå kan de få snike så mye de bare orker, for nå skal de tape!!!Kjøre på jenter!!
Shadow skrev:
Minnelli skrev:
Shadow skrev:
Får bidra mer i kveld når mannen reiser på nattevakt. Skal ikke tape nå.jente09 + jente12 skrev:
Nå kan de få snike så mye de bare orker, for nå skal de tape!!!Kjøre på jenter!!
Hehe den er grei :) kjører på jeg ;D
Shadow skrev:
DinaF skrev:
Shadow skrev:
La dem snike så mye de vil ;) vinner ikke for det :p
Minnelli skrev:
DinaF skrev:
Shadow skrev:
La dem snike så mye de vil ;) vinner ikke for det :p
Jo mer de sniker, jo mindre får de skrevet selv! :D
je sitter her å taster som en gal, gubben er i bursdag til syster si, og stakkars vesla slokna etter babysvømmingen, så je lettet a fra bilstolen og la a i vogna og der sover a enda..... ikke veldig positivt for søvnen min i morgen tidlig.... men men får ta det problemet i morgen..nr 1 Nes H skrev:
Klatremus Lillemann skrev:
je sitter her å taster som en gal, gubben er i bursdag til syster si, og stakkars vesla slokna etter babysvømmingen, så je lettet a fra bilstolen og la a i vogna og der sover a enda..... ikke veldig positivt for søvnen min i morgen tidlig.... men men får ta det problemet i morgen..nr 1 Nes H skrev:
I morgen er det ingen konkurranse, så da er det jo ikke så farlig
Da får du sove når snuppa sover ;)
nr 1 Nes H skrev:
Klatremus Lillemann skrev:
I morgen er det ingen konkurranse, så da er det jo ikke så farlig
Da får du sove når snuppa sover ;)
Nytter ikke det i morgen, for da skal vi til sørumsand og skru ned en kjøkkeninnredning som je skal ha i utleiehuset