Bestemor, bestefar, onkel og tante!



MaryLou skrev:


Shadow skrev:


MaryLou skrev:


Klatremus Lillemann skrev:
Nok en annen tittel enn det innholdet blir ;) Men april har satt opp dampen, så vi kan ikke slappe av enda jenter! Snart får jeg satt på pc, så da blir jeg kjappere til å svare.


Haha..! Så sneeky!


Noen av disse damene er veldig utspekulert altså ;)
Og jeg har fortsatt ikke sett april prøvd å gjøre det på denne måten :)


Er du inne å sjekker på trådene deres også?
 

Hehe blir jo nysgjerrig om de snakker om meg igjen, med de jentene så vet man vist aldri 

Hehe men litt morsomt å se at en del trodde konkurransen var ferdig idag! :D
 


Shadow skrev:


MaryLou skrev:


Shadow skrev:


MaryLou skrev:


Klatremus Lillemann skrev:
Nok en annen tittel enn det innholdet blir ;) Men april har satt opp dampen, så vi kan ikke slappe av enda jenter! Snart får jeg satt på pc, så da blir jeg kjappere til å svare.


Haha..! Så sneeky!


Noen av disse damene er veldig utspekulert altså ;)
Og jeg har fortsatt ikke sett april prøvd å gjøre det på denne måten :)


Er du inne å sjekker på trådene deres også?
 

Hehe blir jo nysgjerrig om de snakker om meg igjen, med de jentene så vet man vist aldri 

Hehe men litt morsomt å se at en del trodde konkurransen var ferdig idag! :D


Får håpe vi scoora litt på det da!
 


MaryLou skrev:


Shadow skrev:

Hehe blir jo nysgjerrig om de snakker om meg igjen, med de jentene så vet man vist aldri 

Hehe men litt morsomt å se at en del trodde konkurransen var ferdig idag! :D


Får håpe vi scoora litt på det da!


Jeg håper ihvertfall det 

Hadde hvert skikkelig kjipt å tape på målstreken!
 


Shadow skrev:


MaryLou skrev:


Shadow skrev:

Hehe blir jo nysgjerrig om de snakker om meg igjen, med de jentene så vet man vist aldri 

Hehe men litt morsomt å se at en del trodde konkurransen var ferdig idag! :D


Får håpe vi scoora litt på det da!


Jeg håper ihvertfall det 

Hadde hvert skikkelig kjipt å tape på målstreken!


Hvis vi fortsetter slik vi har gjort frem til nå imorgen også, så skal det ikke være fysisk mulig!
 


MaryLou skrev:


Shadow skrev:


MaryLou skrev:


Shadow skrev:

Hehe blir jo nysgjerrig om de snakker om meg igjen, med de jentene så vet man vist aldri 

Hehe men litt morsomt å se at en del trodde konkurransen var ferdig idag! :D


Får håpe vi scoora litt på det da!


Jeg håper ihvertfall det 

Hadde hvert skikkelig kjipt å tape på målstreken!


Hvis vi fortsetter slik vi har gjort frem til nå imorgen også, så skal det ikke være fysisk mulig!


Tror ikke det jeg heller, men da må vi jo stå på imorgen da ;)
 


Shadow skrev:


MaryLou skrev:


Shadow skrev:


MaryLou skrev:


Shadow skrev:

Hehe blir jo nysgjerrig om de snakker om meg igjen, med de jentene så vet man vist aldri 

Hehe men litt morsomt å se at en del trodde konkurransen var ferdig idag! :D


Får håpe vi scoora litt på det da!


Jeg håper ihvertfall det 

Hadde hvert skikkelig kjipt å tape på målstreken!


Hvis vi fortsetter slik vi har gjort frem til nå imorgen også, så skal det ikke være fysisk mulig!


Tror ikke det jeg heller, men da må vi jo stå på imorgen da ;)


Her er ingen seier tatt på forskudd! Ehh,eller litt så! 
Men nå er jeg klar for stste innspurt! :D
 
Nå er jeg veldig klar for siste innspurt skal sitte her til 01.00 :D (vi er jo en time foran dere)
 
Ja, jeg er klar for å sprute ut innlegg i dag!! Håper jeg får vært her en del, så jeg får gjort opp litt for de siste dagene :)
 
Jeg er klar til å sitte her og hjelpe deg jeg ;)
 
Jeg er klar! Har litt på timeplanen i dag! Men skal bidra så mye jeg kan :D
 


AnnLykkelig skrev:
Jeg er klar! Har litt på timeplanen i dag! Men skal bidra så mye jeg kan :D


Det er bra :D Nå skal vi være sikre på å slå april :D
 


Sandbakk skrev:
Nå drar vi i land seieren sammen jenter! 


Yes det skal vi :D 
 
Var inne og snek nå, de er ikke like aktive som oss, og noen har gitt opp ser det ut til. I tillegg dabbet det av igår fordi mange trodde krigen var over igår, etter at det kom tråd om siste opptelling. Haha!
 


|Frosken| skrev:
Var inne og snek nå, de er ikke like aktive som oss, og noen har gitt opp ser det ut til. I tillegg dabbet det av igår fordi mange trodde krigen var over igår, etter at det kom tråd om siste opptelling. Haha!


Hehe, syns det var bra når de trodde det var over :D

Det er fortsatt litt over 12 timer igjen og vet at mye kan skje på den tiden :) 
 


Shadow skrev:


|Frosken| skrev:
Var inne og snek nå, de er ikke like aktive som oss, og noen har gitt opp ser det ut til. I tillegg dabbet det av igår fordi mange trodde krigen var over igår, etter at det kom tråd om siste opptelling. Haha!


Hehe, syns det var bra når de trodde det var over :D

Det er fortsatt litt over 12 timer igjen og vet at mye kan skje på den tiden :) 


Ja!  Men jeg tror det skal godt gjøres at de tar oss igjen, har en følelse av at vi har et solid forsprang, og at det er derfor vi ikke får vite tallene når konkurransen er over. Hadde vel tatt motet fra alle mtp en ny terminkrig. Skjønner ikke helt hvorfor det er noe ekstra jobb med telling, telle må de jo gjøre uansett?
 


|Frosken| skrev:


Shadow skrev:


|Frosken| skrev:
Var inne og snek nå, de er ikke like aktive som oss, og noen har gitt opp ser det ut til. I tillegg dabbet det av igår fordi mange trodde krigen var over igår, etter at det kom tråd om siste opptelling. Haha!


Hehe, syns det var bra når de trodde det var over :D

Det er fortsatt litt over 12 timer igjen og vet at mye kan skje på den tiden :) 


Ja!  Men jeg tror det skal godt gjøres at de tar oss igjen, har en følelse av at vi har et solid forsprang, og at det er derfor vi ikke får vite tallene når konkurransen er over. Hadde vel tatt motet fra alle mtp en ny terminkrig. Skjønner ikke helt hvorfor det er noe ekstra jobb med telling, telle må de jo gjøre uansett?


Hehe, vi får håpe vi har et bra forsprang :D

Telle må de, men mest sannsynligvis nå kan de ta an ca telling istedenfor å telle HVERT innlegg :) Noe de må jo gjøre uansett om vi er tell opptil hverandre da
 
Haha.. Genialt at de trodde det da.. Som flere skriver håper jeg å at vi vinner på det :)
 
Back
Topp