Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjekt for alle parter da.Mine svigerforeldre er sammen enda og vil gjerne bli kalt farmor og farfar. Det er vi helt enige i. Det vanskelige til oss er hva samboerne til min mor og min far skal kalles. Synes det er veldig unaturlig å kalle dem to for bestemor og bestefar, men de vil jo så gjerne bli kalt noe de også. Så lurer på om pappa skal bli kalt morfar, så må vi finne på noe til min stemor. Så tenker jeg at mamma skal bli kalt bestemor, og da stefaren min noe annet. Vi sliter veldig da dette er første gangen noen av dem blir besteforeldre. De har derfor ikke noe kallenavn fra før. Kjempevanskelig![]()
Ja det er så santHer har også mine foreldre nye samboere. Men vi har gått for bare navnet på de. (De ble sammen med mine foreldre da jeg nesten hadde flytta hjemmefra) guttungen sier navnet dems med akkurat like mye kjærlighet som han ville sagt besten, eller noe annet kallenavn så her funker det fint. De finner forsåvidt også egne ord etterhvert, før de kan si navn ordentlig, og det er jo også ord man kan velge å beholde som kjælenavn.
Det er til syvende og sist dere som velger. Skjønner at dere vil vise de en gest med å gi de en slags tittel, men føles det unaturlig funker navn også. Eventuelt 'bonus' er det faktisk flere jeg kjenner som har brukt. 'vi skal til bestemor og bonus i dag' hihi..