Besteforeldre/oldeforeldre i live

Jeg har mormor, sambo har farmor i live enda :-)

Jeg har mormor og morfar nå, de er 83 og 76. Hadde bestemor frem til 2012 (95 år) og oldemor frem til 2007 (101 år)

2 besteforeldre igjen, men begge er syke oh én er dement. Så mine barn har ikke mye med dem å gjøre. Dessverre.

Jeg har kun farfar som lever, utrolig gla i han og besøket han så ofte jeg kan til tross for at han bor 50 mil unna meg. I tillegg har jeg en bonus Farmor som lever også, veldig takknemlig for det.

Nei, har ingen. 6 år siden mormor døde, og hun var den siste som var igjen. Oldeforeldre har jeg aldri hatt.

Har bestemor, bestefar og morfar nå. Mormor gikk bort for en del år siden og mannen hennes, som også var som en bestefar for meg, gikk bort for 2 år siden.

Nei, siste gikk bort for mange år siden.

Jeg har tre besteforeldre. Bestemor døde i mars i år :( den siste oldemoren min døde i desember 2014.

Jeg har farmor og morfar. Men så har sønn min også bonus oldeforeldre på mannen sin side og der er alle i live :)

Jeg har begge mine bonusbesteforeldre og farfar igjen.

Har ingen oldeforeldre, men 3 besteforeldre.

Min siste oldemor døde for 4 år siden.

Jeg har kun bestefar igjen. Han fyller 90 til våren, og er helt bortreist :( om jeg prater med han i tlf, så har han glemt det 15 minutter etterpå :( trist når det er sånn!

Back
Topp