• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Besteforeldre/oldeforeldre i live

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Har du besteforeldre/oldeforeldre eller kanskje til og med tippoldeforeldre i live enda? :)

Har kun farmor igjen. Farfaren min døde av kreft for nesten nøyaktig 1 år siden :( Vi var veldig nære. Men har hvertfall farmor enda ♡

Nei, de gikk bort for mange år siden.

Jeg har farmor. Det er ungenes eneste oldeforelder i live.

Har desverre ikke det. Kun hatt en bestemor i livet etter jeg var født. Men hun er også død

Nei, dessverre. Er vel 13 år siden siste besteforelder døde. :(

Jeg har farmor og farfar. Men farfar bor på pleiehjem med alvorlig alzheimers :( så han har jeg ikke noe kontakt med.
Men guttungen har 5 oldeforeldre. 2 på min side og 3 på sambos. Og 3 er veldig oppegående og vil veldig gjerne være barnevakt osv :)

Jeg har besteforeldre og oldeforeldre. Min siste tippoldeforelder døde da jeg var 7 eller 8.

Jeg har bare mormor igjen (og mannen hun er gift med nå).
Farmor døde i fjor.

Har bestemor å bestefar på mamma sin side. På pappa sin side døde de når pappa var ung. Hadde oldemor til 2009. men hun rakk fakrisk å bli tippoldemor til den eldste tanteungen min :-)

Har farmor, farfar å morfar igjen enda :D

Oldeforeldrene mine er døde. Har 4 besteforeldre i live, to døde (.. jada, litt inngifta bestefedre her..)

Lillingen har tippoldemor,(87år)tippoldefar(90) og 6 oldeforeldre :) Her holder de gamle seg godt ;)

Back
Topp