Jeg hadde voksi sin bilstol-pose sist, og var veldig fornøyd med denne. Passe tykk, så slapp å ha på annet enn tynn ull og lue under. Veldig godt når man må gå noen meter til bilen ihvertfall![]()
Tusen takk for tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde voksi sin bilstol-pose sist, og var veldig fornøyd med denne. Passe tykk, så slapp å ha på annet enn tynn ull og lue under. Veldig godt når man må gå noen meter til bilen ihvertfall![]()
Etter å ha surfet innom denne tråden opptil flere ganger har jeg takket være deres erfaringer allerede kommet frem til hva jeg har lyst til å kjøpe til Knøttolf![]()
Også håper jeg at det en dag kommer noen små søskenbarn eller tremeninger som også kan få nyte skinnposens varme hule 

Signerer denne, har også denne og er kjempefornøydHar easygrowe nature til lillesøster på 14 mnd, kjempegod vinterpose![]()

Jeg har ikke kjøpt noe enda, men fikk anbefalt Easygrow Nord med utskiftbar Sommerdun når våren kommer![]()

Syntes det har vært en av de bedre posene sammenlignet med andre. Jobber i barnehage der de sover ute i vogn, så fremt det ikke blir sånn ekstremt kaldt