Beste vognpose til vinterbaby?

Jeg hadde voksi sin bilstol-pose sist, og var veldig fornøyd med denne. Passe tykk, så slapp å ha på annet enn tynn ull og lue under. Veldig godt når man må gå noen meter til bilen ihvertfall:p

Tusen takk for tips :) Likte fargen på de også, svak for grønn :)
 
Easygrow nature, sverger til den posen! Hadde egentlig Voksi (litt eldre modell) i barnehagen, men endte opp med å kjøpe Eastgrow der også - da vi er såå fornøyd med den. Og den er ekstremt god og varm. Funker på de kaldeste dagen, og lite klær i posen på de litt varmere :)
 
Fy flate for en gjeng :love7 så mange gode svar! TAKK FOR ALLE TIPS:love2
 
Vi har en arvet skinnpose som min mormor og morfar kjøpte i gave til mamma da jeg ble født. Den har jeg, søstern min og våre tre søskenbarn - og min eldste ligget i. Og den skal lussekatten få kose seg i også :Heartred Også håper jeg at det en dag kommer noen små søskenbarn eller tremeninger som også kan få nyte skinnposens varme hule :Heartred
 
*dytter
 
Jeg har en skinnpose etter meg og min søster som mini og nevøen også har brukt. Og en dun vognpose som svogeren min sin famiile brukte da de var små, som min søster først fikk til sin nevø, og siden jeg til mini. Den brukte vi ikke, da den mangler hull til seler, og jeg foretrakk den jeg hadde brukt som liten uansett :p
 
Vi har en Voksi city og er veldig fornøyd med den. Kjøpte den på opphørssalg, så fikk den til 70%. Men den er knallrosa. Så flaks at det blir jente igjen:p
2E9CB26C-78E3-45CE-9EB8-8B6ED5043944.jpeg
 
Vi har også voksi :)
 
Jeg har akkurat fått tak i drømmeposen min brukt, og er så glad for det. Det er Nøstebarn sin vognpose med saueskinn. Jeg ønsket saueskinn fordi det ikke trenger tid for å varmes opp, og eller har alle ullens gode egenskaper. Ellers syns jeg bare det er noe veldig lunt og fint over baby i saueskinn:Heartpink

Posen har glidelåser i sidene, og en kan ta hele fronten av, slik at en sitter igjen med et saueskinn som kan være fint om sommeren. Det er også hull til seler, så den kan brukes i sportsdel. Håper jeg blir fornøyd. Er førstegangs, så kan hende jeg overser noen behov.

Posen er egentlig veldig dyr, så ble lykkelig og sjokkert da jeg fant posen til en tredjedel av prisen - og det i min lille kommune!
 
Jeg fikk kjøpt to poser av en kollega til en symbolsk sum, Voksi Urban og Easygrow. Voksiposen er tilnærmet ubrukt også. :)
 
Jeg har ikke kjøpt noe enda, men fikk anbefalt Easygrow Nord med utskiftbar Sommerdun når våren kommer :)
 
Kjøpte en Voksi City først og brukte den det første året, men da mini skulle begynne å sove ute i barnehagen midt på kaldeste vinteren ble den litt for kjølig. Kjøpte derfor Easygrow Nature og den har funnet helt supert. Holdt bedre på varmen. Får se hvem av barna som får hvilken vognpose til vinteren nå da. :p
 
Har bare erfaring med voksiposer, og de er så bra at jeg aldri har vurdert noe annet. Voksi urban på vinteren <3
 
Jeg har ikke kjøpt noe enda, men fikk anbefalt Easygrow Nord med utskiftbar Sommerdun når våren kommer :)

Aldri opplevd at barnet har vært kald i den om vinteren selv på de kaldeste dagen, og bruker den med sommerdyne vår/høst og når sommerdagene ikke minner mye om sommer;) veldig fornøyd, kan anbefale den :happy:
 
Jeg er så heldig at mamma har kjøpt voksi urban :happy: Syntes det har vært en av de bedre posene sammenlignet med andre. Jobber i barnehage der de sover ute i vogn, så fremt det ikke blir sånn ekstremt kaldt :stop:
 
Back
Topp