Beste vognpose til vinterbaby?

Nena

Blir kjent med forumet
Har dere erfaring med en god vinterpose til vinterbaby-med forelenger? :happy: tidlig enda men gøy å kikke!
Hadde en arvet dunpose til toåringen, men den er uten forlenger og nå klar for utskifting til baby nr 2!

Noen med Easygrow nature?
 
Jeg har Voksi city, den kommer med forlenger og passer treåringen fint. Vi har vært veldig fornøyd, så den går nå i arv til nestemann☺️
 
Har Voksi urban etter vår 4 åring, superfornøyd! Spørs om vi må kjøpe ny til lille, da 4 åringen fortsatt bruker sin med forlengerdel som sovepose i teltet :)
 
Har dere erfaring med en god vinterpose til vinterbaby-med forelenger? :happy: tidlig enda men gøy å kikke!
Hadde en arvet dunpose til toåringen, men den er uten forlenger og nå klar for utskifting til baby nr 2!

Noen med Easygrow nature?
Jeg har en voksi urban. Har vært veldig fornøyd med den tidligere, så bruker nok den igjen! Behøver ikke ha på mye klær nedi den posen
 
Har Voksi Classic etter førstemann, bruker den på nytt da vi var veldig fornøyd :p
 
Vi har easygrow nature fra før, vemdig fornøyd med den
 
Jeg har Voksi city, den kommer med forlenger og passer treåringen fint. Vi har vært veldig fornøyd, så den går nå i arv til nestemann☺️
Voksi city er genial. Vi har Voksi urban også, og den er enda tykkere, men med glidelåser på siden. City har glidelås midt på, som gjør det mye lettere å åpne opp/lukke. Urban kan du jo gli av hele "lokket" på posen da, men jeg har sjeldent hatt bruk for den funksjonen. City sin forlengerdel er også så lett og enkel å ha med å gjør når den ikke er i bruk, er jo liten. Urban sin er et helt nytt "topplokk" til posen, så er kjempestor og tar mye plass.
 
Har easygrowe nature til lillesøster på 14 mnd, kjempegod vinterpose :D
 
Elsker vår easygrow nature! Men nå 3åringen slutta å sove i vogn før vi trengte forlengerdelen..
 
Sniker fra september.

Vi har Voksi City til storebror, og er veldig fornøyde! Veldig kjekt med glidelås på midten, og forlengerdelen er helt super. Storebror bruker den i bhg når de er på tur og til soving i vogn. Har kjøpt samme til nyebabyen også.
 
Voksi her også! Min nr 2 ble også desember-baby. Tror det er Urban. fantastisk god om vinteren! Velsa lå forøvrig i cordfløyel-ullskinnet etter pappaen sin også den første tiden (renset, selvfølgelig). :)
 
Elsker vår Easygrow nature <3 har også voksi urban som vi har brukt til barnehagevognen og en litepose til vår og sommer :)
Skulle jeg ha valgt mellom Easygrow nature og voksi urban vill jeg definitivt valgt nature! liker mye bedre åpningen midt på :)

Tenker kanskje denne gangen det kan være lurt med en bilstolpose, siden vi får midt på vinteren :) noen tips om gode poser til det?
 
Elsker vår Easygrow nature <3 har også voksi urban som vi har brukt til barnehagevognen og en litepose til vår og sommer :)
Skulle jeg ha valgt mellom Easygrow nature og voksi urban vill jeg definitivt valgt nature! liker mye bedre åpningen midt på :)

Tenker kanskje denne gangen det kan være lurt med en bilstolpose, siden vi får midt på vinteren :) noen tips om gode poser til det?
Jeg hadde voksi sin bilstol-pose sist, og var veldig fornøyd med denne. Passe tykk, så slapp å ha på annet enn tynn ull og lue under. Veldig godt når man må gå noen meter til bilen ihvertfall:p
 
Etter å ha surfet innom denne tråden opptil flere ganger har jeg takket være deres erfaringer allerede kommet frem til hva jeg har lyst til å kjøpe til Knøttolf:happy:
 
Back
Topp