Syns helt klart at januar (eta; oops, februar. Kan noen si ammetåke
) var fin mnd å få baby i
Kan tilbringe jula med å gjøre alt klart til baby og ta livet med ro inne i barselperioden. Og så er mini litt mer med når været blir varmere og det blir kjekkere å trille turer.
Når været er så varmt som nå kan det jo bli litt ubehagelig å sove på natta, men en god pysj i ull og silke samt godt med lufting gjorde susen. Men kjenner jeg hadde stresset litt mer med dette om Gullet hadde vært helt ny nå på sommeren. Det var veldig enkelt å greit å bare gå for ull på ull på ull på vinteren.
Men til nestemann hadde de jo vært koselig å prøve sommerbaby, eventuelt julebaby siden jul er favorittiden min

) var fin mnd å få baby iNår været er så varmt som nå kan det jo bli litt ubehagelig å sove på natta, men en god pysj i ull og silke samt godt med lufting gjorde susen. Men kjenner jeg hadde stresset litt mer med dette om Gullet hadde vært helt ny nå på sommeren. Det var veldig enkelt å greit å bare gå for ull på ull på ull på vinteren.
Men til nestemann hadde de jo vært koselig å prøve sommerbaby, eventuelt julebaby siden jul er favorittiden min

Last edited: