Fikk i August, syns det var helt perfekt! Fantastisk å gå i lette kjoler og sandaler som høygravid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har en i desember. Det var kjempe koselig!! Fikk hele sommeren med pjokken, hadde permisjon frem til oktoberMin første er født i April, det syns jeg var ett helt supert tidspunkt. Nestemann kommer til Desember, tror det skal bli veldig koselig også, så vil hun i tillegg være passe stor når sommeren kommer for det var litt stress med første da det var utrolig varmt første sommeren og hadde en som ikke likte vogn![]()
Jeg trodde du skulle nyte somnerpils i permisjonen jegStemmeren kald øl i sommervarmen som jeg kan nyte før graviditet. Kan lett droppe den, men da kan jeg ikke skjule en graviditet.

Kan det åJeg trodde du skulle nyte somnerpils i permisjonen jeg![]()
kan mest sannsynlig ikke amme uansett.Jeg ville nytt den selv om jeg ammet jeg, men med min første hadde jeg ikke ork før etter mange måneder (kolikk ++) og nr 2 var november novemberbarn så lite relevant med sommerpilsKan det åkan mest sannsynlig ikke amme uansett.
Det er det viktigsteSatser ikke på noen spesiell mnd, skal bli overlykkelig den dagen jeg har født en velskapt baby uansett![]()
Og det året hun kom (2012) så fikk jeg ikke bhg plass det året hun ble 1, så måtte være hjemme med henne til hun var nesten 2. Men det passet fint da og lot seg tilfeldigvis gjøre