Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da får jeg hele juni og nesten hele juli med sommerpils (ikke at det er veldig viktig), man er ikke såååå stor jul og nyttårsaften, så gaveshopping går greit. Kan bade sommeren etter fødsel fordi det har gått noen uker. Kjenner ikke mange født den mnd. Og det passer perfekt mtp permisjon, da slipper vi å strekke den for å få barnehagestart august 2023.
Ulempen må være tøy om vinteren og glatta Sommerpils?April hadde vært perfektda får jeg hele juni og nesten hele juli med sommerpils (ikke at det er veldig viktig), man er ikke såååå stor jul og nyttårsaften, så gaveshopping går greit. Kan bade sommeren etter fødsel fordi det har gått noen uker. Kjenner ikke mange født den mnd. Og det passer perfekt mtp permisjon, da slipper vi å strekke den for å få barnehagestart august 2023.
Så kunne man bestilt, så hadde jeg bestilt aprilUlempen må være tøy om vinteren og glatta
![]()
Jaa, sikkert før man blir gravidSommerpils?
Jeg tenker det er fordeler og ulemper med alle måneder/årstider. Vi satser ikke på noe spesielt, egentligHvilken måned håper du mest på at du får din baby? Satser dere på en spesiell måned?
Okay haha. Trodde hun hadde bommet litt på ordvalgetJaa, sikkert før man blir gravid![]()
Fikk august sist, og synes egentlig det var helt supert, spesielt mtp barnehagestart. Alt mellom juni og oktober er helt innafor (hvis man kan velge)Sommerpils?
StemmerJaa, sikkert før man blir gravid![]()
en kald øl i sommervarmen som jeg kan nyte før graviditet. Kan lett droppe den, men da kan jeg ikke skjule en graviditet.
nå blir det januar/februarbaby og det blir vel fint og tenker jeg! Optimale hvis jeg kunne valgt er kanskje sen august/tidlig september - men her må jeg ta til takke med det det blir, gitt Syns januar var helt perfekt! Passer med noen korte trilleturer i starten, og så går det gradvis mot varmere tider når det faller seg naturlig å begynne å gå lengre turer. Er jo uansett mye inne i starten, kjedelig å ha det på vår og sommeren. Også digg å ha kidden hjemme til august året etter (for dem som kan det). Passet veldig fint med gradert permisjon og ulønna permisjon når den tiden var ferdig. Også får man jo kontantstøtte etter fylte året, og det er jo en fin hjelpHar termin i februar denne gangen og (kom litt tidlig sist) og kunne ikke vært mer fornøyd med timinga
![]()

Eng! Var lettere å skjule når jeg ble gravid i slutten av august enn nå som jeg ble gravid i maiStemmeren kald øl i sommervarmen som jeg kan nyte før graviditet. Kan lett droppe den, men da kan jeg ikke skjule en graviditet.

Og vi hat vært heldige som blir gravid fort og kan planlegge litt. Men nå blir det januarbaby og det blir spennende det også