Beste gravidtights

Kykkelykkeliky

Elsker forumet
Juligull2021
Augustbarna 2021
Hva er dine favoritt tights til gravidmagen? Må ha god stretch, være myke og behagelig på og helst ikke gjennomsiktig.

Går mest med kjoler og ev. lårlange tunikaer til hverdags, men liker ikke strømpebukse (må ha åpne ben og ankelsokker, er litt sær der :bag:), så nå er jeg på leit etter gode tights.
Bruker Cubus sine til vanlig, men merker at passformen så smått blir dårligere og dårligere....

Jeg kjøpte en billig 2-pack fra Ana Field på Zalando, de anbefales IKKE og går i søpla så fort ungen er ute :wtf: Når jeg tenker tilbake på det nå og vet hvor mye det blir brukt ville jeg ikke vært redd for å betale opptil 1000kr for en i god kvalitet.

Jeg kjøpte en billig 2-pack fra Ana Field på Zalando, de anbefales IKKE og går i søpla så fort ungen er ute :wtf: Når jeg tenker tilbake på det nå og vet hvor mye det blir brukt ville jeg ikke vært redd for å betale opptil 1000kr for en i god kvalitet.
Må legge til at jeg kjøpte i strl. S, som jeg brukte før graviditeten i vanlige klær. Etterhvert byttet jeg til strl. M uansett om det var gravidklær eller vanlige så vil tipse om å gå opp en strl også!

Hadde fra HM, fungerte bra. Brukte den «hele tiden» bortsett fra på jobb, og nærmest bodde i den etter at jeg gikk ut i permisjon. Oppdaget at det var slitt et lite hull i den da jeg pakket ned klærne da vi skulke hjem fra barsel, så den går i søpla nå. Men fornøyd med kvalitet mtp pris og hvor mye den ble brukt.

HM... Levde i de :)

Back
Topp