M
Moderator Linda
Guest
Det er første april. Har du sett/hørt/utført nokon bra spøkar enno? Fortell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Norwegian blir gul!! Dette fordi gul ofte symboliserer billig! Hahahha!
P4 sin, at de som hører lyden har skyhøy IQ, den er jeg ganske så sikker på er en spøk![]()
Jeg trodde på det, iallefall en halvtime
HahahaJeg trodde på det, iallefall en halvtimew
På taket! Hahaaaha jeg ser det for meg!De var bare ikke ALENE om å være først, denne fikk jeg på FB i dag:
Dette har vi gledet oss lenge til å fortelle dere! Fra og med mai vil alle matkassene våre bli levert med droner! Adam og sjåførene sitter i Bergen med GPS og styrer dronene hjem til deg, uansett hvor du bor. Husk å stå klar utenfor døren hver mandag klokken 17.00 for å ta imot den flyvende matkassen. Om du ikke er hjemme settes matkassen på taket. Vi ses!

Oida, denne printeren hadde gått varm temmelig fort om jeg hadde hatt den. Bra den ikke finnes ^^Dette hadde vært noe...![]()
![]()
Husker du fjorårets aprilsnarr på P4? Jeg kjørte til jobb og tenkte ikke over datoen da.. Tenkte d var rart men d slo meg ikke at d var aprilsnarr![]()
Nei jeg husker ikke, fortell!!![]()
Ikke blitt lurt, men mannen har fortalt stakkars svigermor at jeg er gravid. Det er da ikke tilfellet.