Beste aprilspøk?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Det er første april. Har du sett/hørt/utført nokon bra spøkar enno? Fortell:-)

P4 sin, at de som hører lyden har skyhøy IQ, den er jeg ganske så sikker på er en spøk :D

Klarer ikke å komme opp med noen selv, og har heller ikke fått pløyd gjennom avisene for å se hva de har å tilby i dag :P blir som regel ikke litt av slike ting, med mindre det er skikkelig virkelighetsnært.

Ikke blitt lurt, men mannen har fortalt stakkars svigermor at jeg er gravid. Det er da ikke tilfellet.

P4 sin, at de som hører lyden har skyhøy IQ, den er jeg ganske så sikker på er en spøk :D

Husker du fjorårets aprilsnarr på P4? Jeg kjørte til jobb og tenkte ikke over datoen da.. Tenkte d var rart men d slo meg ikke at d var aprilsnarr :p

De var bare ikke ALENE om å være først, denne fikk jeg på FB i dag:

Dette har vi gledet oss lenge til å fortelle dere! Fra og med mai vil alle matkassene våre bli levert med droner! Adam og sjåførene sitter i Bergen med GPS og styrer dronene hjem til deg, uansett hvor du bor. Husk å stå klar utenfor døren hver mandag klokken 17.00 for å ta imot den flyvende matkassen. Om du ikke er hjemme settes matkassen på taket. Vi ses!

De var bare ikke ALENE om å være først, denne fikk jeg på FB i dag:

Dette har vi gledet oss lenge til å fortelle dere! Fra og med mai vil alle matkassene våre bli levert med droner! Adam og sjåførene sitter i Bergen med GPS og styrer dronene hjem til deg, uansett hvor du bor. Husk å stå klar utenfor døren hver mandag klokken 17.00 for å ta imot den flyvende matkassen. Om du ikke er hjemme settes matkassen på taket. Vi ses!
På taket! Hahaaaha jeg ser det for meg! :hilarious:

Dette hadde vært noe... :)
868a23c0400de5d62c4252ab27a2140b

Husker du fjorårets aprilsnarr på P4? Jeg kjørte til jobb og tenkte ikke over datoen da.. Tenkte d var rart men d slo meg ikke at d var aprilsnarr :p

Nei jeg husker ikke, fortell!! :D

Back
Topp