Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lastet ned den nå og ved første øyekast ser den ut til å ha funksjonene jeg var ute etter!Jeg bruker Babyverden sin av de norske, men der har jeg ikke funnet noe sted å skrive inn notater, avtaler osv. Men jeg lastet ned I'm Pregnant/Jeg er gravid i går, og den var veldig fin!
![]()
Vær obs på at de beregner termin annerledes i andre land, men jeg kunne heldigvis sette både EL-dato og termin, så ble den som jeg ville ha denDer kan man skrive inn notater, medisiner, symptomer og timeavtaler
![]()
Jeg bruker Babyverden sin av de norske, men der har jeg ikke funnet noe sted å skrive inn notater, avtaler osv. Men jeg lastet ned I'm Pregnant/Jeg er gravid i går, og den var veldig fin!
![]()
Vær obs på at de beregner termin annerledes i andre land, men jeg kunne heldigvis sette både EL-dato og termin, så ble den som jeg ville ha denDer kan man skrive inn notater, medisiner, symptomer og timeavtaler
![]()
Jeg finner ikke den appen jeg, når Jeg søker på jeg er gravid i app store.. Søkte dere på noe annet? :/
Ah søren, kanskje den bare finnes i Android, jaSøkte på jeg er gravid. Men har Android tlf så vet ikke om den finnes for iPhone. .?![]()