Beste app?

En tråd i 'April 2017' startet av Umfaz, 3 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Zazu Glad i forumet Maiblomstene 2017 Sensommerbarna 2019

Noen forslag? Jeg kunne ønske meg en med kalender på også, for å legge inn timeavtaler osv..

2. Irith Elsker forumet Tilgangsansvarlig Aprillykke 2017

Finnes det gravidapper??? :smiley-ashamed008

Gosj... nå føler jeg meg gammel... :laughing005

Spennende!

• Liker Liker x 2
    • Morsom Morsom x 1
  3. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Jeg bruker Babyverden sin av de norske, men der har jeg ikke funnet noe sted å skrive inn notater, avtaler osv. Men jeg lastet ned I'm Pregnant/Jeg er gravid i går, og den var veldig fin!

Vær obs på at de beregner termin annerledes i andre land, men jeg kunne heldigvis sette både EL-dato og termin, så ble den som jeg ville ha den :p Der kan man skrive inn notater, medisiner, symptomer og timeavtaler :D

• Liker Liker x 1
  4. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Jeg synes denne også hadde fin info og bilder, men der fikk jeg ikke stilt inn riktig termin :p

• Liker Liker x 1
  5. Zazu Glad i forumet Maiblomstene 2017 Sensommerbarna 2019

Lastet ned den nå og ved første øyekast ser den ut til å ha funksjonene jeg var ute etter! :) Takk for tips!

• Liker Liker x 1
  6. Villblomsten Glad i forumet MayDay2021

Jeg finner ikke den appen jeg, når Jeg søker på jeg er gravid i app store.. Søkte dere på noe annet? :/

7. Zazu Glad i forumet Maiblomstene 2017 Sensommerbarna 2019

Søkte på jeg er gravid. Men har Android tlf så vet ikke om den finnes for iPhone. .? :)

8. Ulrikkefillrikke Forelsket i forumet Marsboerne2017

Gravidguiden likte jeg

9. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Ah søren, kanskje den bare finnes i Android, ja :( Prøv å søke på "I'm pregnant" eller bare gravid/pregnant da? Kanskje den heter noe annet for iPhone.

10. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

Bruker BV sin + Baby og Gravid, den er superfin den siste :)

Del denne siden