Beste app?

Zazu

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Sensommerbarna 2019
Noen forslag? Jeg kunne ønske meg en med kalender på også, for å legge inn timeavtaler osv..
 
Jeg bruker Babyverden sin av de norske, men der har jeg ikke funnet noe sted å skrive inn notater, avtaler osv. Men jeg lastet ned I'm Pregnant/Jeg er gravid i går, og den var veldig fin!

83cd58f3dfe556b1b68619b15f356c83


Vær obs på at de beregner termin annerledes i andre land, men jeg kunne heldigvis sette både EL-dato og termin, så ble den som jeg ville ha den :p Der kan man skrive inn notater, medisiner, symptomer og timeavtaler :D
 
Jeg synes denne også hadde fin info og bilder, men der fikk jeg ikke stilt inn riktig termin :p

4251baccb07ecaa62744df0ddedb7d4d
 
Jeg bruker Babyverden sin av de norske, men der har jeg ikke funnet noe sted å skrive inn notater, avtaler osv. Men jeg lastet ned I'm Pregnant/Jeg er gravid i går, og den var veldig fin!

83cd58f3dfe556b1b68619b15f356c83


Vær obs på at de beregner termin annerledes i andre land, men jeg kunne heldigvis sette både EL-dato og termin, så ble den som jeg ville ha den :p Der kan man skrive inn notater, medisiner, symptomer og timeavtaler :D
Lastet ned den nå og ved første øyekast ser den ut til å ha funksjonene jeg var ute etter! :) Takk for tips!
 
Jeg bruker Babyverden sin av de norske, men der har jeg ikke funnet noe sted å skrive inn notater, avtaler osv. Men jeg lastet ned I'm Pregnant/Jeg er gravid i går, og den var veldig fin!

83cd58f3dfe556b1b68619b15f356c83


Vær obs på at de beregner termin annerledes i andre land, men jeg kunne heldigvis sette både EL-dato og termin, så ble den som jeg ville ha den :p Der kan man skrive inn notater, medisiner, symptomer og timeavtaler :D

Jeg finner ikke den appen jeg, når Jeg søker på jeg er gravid i app store.. Søkte dere på noe annet? :/
 
Søkte på jeg er gravid. Men har Android tlf så vet ikke om den finnes for iPhone. .? :)
 
Jeg finner ikke den appen jeg, når Jeg søker på jeg er gravid i app store.. Søkte dere på noe annet? :/
Søkte på jeg er gravid. Men har Android tlf så vet ikke om den finnes for iPhone. .? :)
Ah søren, kanskje den bare finnes i Android, ja :( Prøv å søke på "I'm pregnant" eller bare gravid/pregnant da? Kanskje den heter noe annet for iPhone.
 
Back
Topp