"Best" uke for tidlig ul?

Gode informasjon, bestillt time for 11+5
 
Så det er forskjell på å måle og scanne?:)
Eneste jeg vet er at han sjekke nakkefold og syns det er greit å være forberedt om det er noe feil eller ikke :) hvordan metode har jeg ikke akkurat tenkt noe over. Ligger vel i ordet at det burde være en forskjell.
 
Noen som har tatt tidlig ul i Oslo tidligere og har erfaring med forskjellige klinikker? :)

Ser flere har nevnt volvat og majorstuaklinikken. Og den på Jessheim. Tror egentlig du kan gå nesten hvor som helst og få en god opplevelse :)
 
Ser flere har nevnt volvat og majorstuaklinikken. Og den på Jessheim. Tror egentlig du kan gå nesten hvor som helst og få en god opplevelse :)
Må innrømme at vi var ikke fornøyd med Majorstuaklinikke. . Var ikke like nøye og tok seg ikke like god tid som på Jessheim! Han på Jessheim går igjennom om nurket har det bra, måler godt og forklarer hver minste ting han ser og bruker den tiden du trenger :) får mye flottere bilder på Jessheim også ;)

Men skal sies at tidlig ul før uke 8 begrenser seg uansett hvor du er da :) men fra uke 11 og utover vil jeg si at det har litt å si hvor du går :)
 
Back
Topp