Best i test!

Milla176

Flørter med forumet
Hvilken type bleie vil dere velge??? Den som er best på prisen eller går dere etter "mærkevarer"???[:D]

Her er det ikke mye å velge i og bleier er svindyrt!!!

men bruker Libero til gutten min, de tåler masse tiss og er gode[:)]

såp kommer til å bruke de til den lille

Bruker Libero og har brukt up&go ei god stund, veldig goe og praktiske....brukte også litt pampers når ho var bitteliten baby!![:)]

Jeg syns Pampers er best til gutter og Libero til jenter.... [;)] Gutten min tisset ut av Libero og jentene gjorde det sammen med Pampers.... [:)] Så pampers til guttene og Libero til jentene.... [;)] Selvom jeg nå har gått over til Landlord sine.... Er kjempe fornøyd med de....[:D]

Pampers.

Syns Libero sine er så store og klumpete. Pampers sine holder tett, aldri hatt noe uhell og de er myke og veldig fleksible - altså lett å bevege seg i.

Men dette er kun en smak og behags sak på vegne av egen baby.

Hm, ikke dumt å vite KjellisMam - takk![;)]

her har vi prøvd en del bleier,har ikke vært så fornøyd med alle men
vi bruker da pampers baby dry eller nøke i den dur på natte og mummi bleie up and go på dagen:)(kjøpt på rema)
har en gutt som fikk bleieutslett av libero:(
men har prøvd coop sine og dem tissa han ut.
har prøvd landlord på rema sine og dem er helt greie:)
firstprise sine er også ok:)

Her går det i pampers.
Libero sin ble litt fuktige på utsiden etter han tissa, også er de så stor og klumpete. Ellers så funker up and go fra libero da.

ej bruka libero og er stor fornøgd.....[:D]
odin får bleieutslett av pampers[;)]

ORIGINAL: Valkyrie

Pampers.

Syns Libero sine er så store og klumpete. Pampers sine holder tett, aldri hatt noe uhell og de er myke og veldig fleksible - altså lett å bevege seg i.

Men dette er kun en smak og behags sak på vegne av egen baby.

Sign, bruker papmers vi å![:)]

Hvis jeg kan velge tar jeg Libero up n go, men i det siste har det vært så mye billigere med pampers, så da tar jeg de.. Helt ok de også, men virker tynnere syns jeg

I barnehagen der jeg jobber bruker de fleste barna libero. Pampers sine har mindre plass til tiss, så de blir klompete og ekle når det blir fulle - og må skiftes ofte. Tror bare jeg har hatt ett barn med pampers de siste to årene, og de måtte bytte til libero da ikke pampers var bra nok. Vi skifter bleie 2 ganger iløpet av barnehagehverdagen(selvsagt ikke den andre gangen om de ikke har tisset i bleien da). [;)]
Jeg er forøvrig enig i at libero sine er større og antakelig mindre behagelige å bevege seg i, så det blir nå å prøve seg fram her. Ser folk har positive og negative erfaringer med både pampers og libero så det er jo ikke godt å si - det virker som om det er veldig opp til hver enkelt unge egentlig [;)]

Er det forresten landlord som er rema sine? For det er et par barn i barnehagen som bruker disse, og de funker helt fint. Holder på tisset og er sånn en mellomting mellom libero og pampers i størrelse(klumpethet, hehe). Tror egentlig jeg ville satset på de hvis de er gode nok, de er vel mest sannsynlig billigere og så[;)]

her brukes det libero, liker ikke pampers i det heletatt. men dette kommer vel an på barnet:)

Her i huset bruker vi pampers,og er veldig godt fornøyde med de. Kan ikke klage ihvertfall=)hehe

ORIGINAL: Slengkyss

I barnehagen der jeg jobber bruker de fleste barna libero. Pampers sine har mindre plass til tiss, så de blir klompete og ekle når det blir fulle - og må skiftes ofte. Tror bare jeg har hatt ett barn med pampers de siste to årene, og de måtte bytte til libero da ikke pampers var bra nok. Vi skifter bleie 2 ganger iløpet av barnehagehverdagen(selvsagt ikke den andre gangen om de ikke har tisset i bleien da). [;)]
Jeg er forøvrig enig i at libero sine er større og antakelig mindre behagelige å bevege seg i, så det blir nå å prøve seg fram her. Ser folk har positive og negative erfaringer med både pampers og libero så det er jo ikke godt å si - det virker som om det er veldig opp til hver enkelt unge egentlig [;)]

Er det forresten landlord som er rema sine? For det er et par barn i barnehagen som bruker disse, og de funker helt fint. Holder på tisset og er sånn en mellomting mellom libero og pampers i størrelse(klumpethet, hehe). Tror egentlig jeg ville satset på de hvis de er gode nok, de er vel mest sannsynlig billigere og så[;)]

Landlord er Rema sine ja... [:)] De er kjempe billige og jeg synes at de funker som de skal.... [:)] Holder gutten min tør hele natten og sitter veldig fint...[;)] Kan absolut anbefales om man vil spare litt...[;)]

Back
Topp