Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Valkyrie
Pampers.
Syns Libero sine er så store og klumpete. Pampers sine holder tett, aldri hatt noe uhell og de er myke og veldig fleksible - altså lett å bevege seg i.
Men dette er kun en smak og behags sak på vegne av egen baby.
ORIGINAL: Slengkyss
I barnehagen der jeg jobber bruker de fleste barna libero. Pampers sine har mindre plass til tiss, så de blir klompete og ekle når det blir fulle - og må skiftes ofte. Tror bare jeg har hatt ett barn med pampers de siste to årene, og de måtte bytte til libero da ikke pampers var bra nok. Vi skifter bleie 2 ganger iløpet av barnehagehverdagen(selvsagt ikke den andre gangen om de ikke har tisset i bleien da). [;)]
Jeg er forøvrig enig i at libero sine er større og antakelig mindre behagelige å bevege seg i, så det blir nå å prøve seg fram her. Ser folk har positive og negative erfaringer med både pampers og libero så det er jo ikke godt å si - det virker som om det er veldig opp til hver enkelt unge egentlig [;)]
Er det forresten landlord som er rema sine? For det er et par barn i barnehagen som bruker disse, og de funker helt fint. Holder på tisset og er sånn en mellomting mellom libero og pampers i størrelse(klumpethet, hehe). Tror egentlig jeg ville satset på de hvis de er gode nok, de er vel mest sannsynlig billigere og så[;)]