Beskymret!

Stjernemamma

Flørter med forumet
ImageUploadedByBV Forum1407394112.111924.jpg

Testene mine blir aldri sterkere? Er 5+2 i dag. Blir veldig bekymret :( Er dette vanlig?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror ikke du skal tenke noe på det ;) hcg-nivået kan variere noe tror jeg, og den er jo positiv!! :D Skjønner at du er bekymret, men tror vi bare må stole på at spiren er der og vokser seg stor og sterk! ❤

❤ alle gode ting er tre ❤
 
Synes den ser ganske så sterk ut. Ta en ny test om noen dager og sammenlign!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg forstår ikke hvorfor man skal drive å teste seg ihjel etter en positiv test! Man får en positiv test og er gravid, at den blir sterkere vil ikke automatisk si at HCG har blitt høyere. Og noen produserer HCG forskjellig.
Jeg tror du vil gjøre deg selv en stor tjeneste om du bare la vekk testene og begynte å nyte at du er gravid :) Leit å se tilbake og innse at du brukte hele første trimesteret på å gå å bekymre deg for noe man overhodet ikke kan kontrollere.
Det å gå å sammenligne sterkheten på tester er det ingen vits i å gjøre, nyt graviditeten og vær fornøyd med at den er positiv :)
 
Jeg forstår ikke hvorfor man skal drive å teste seg ihjel etter en positiv test! Man får en positiv test og er gravid, at den blir sterkere vil ikke automatisk si at HCG har blitt høyere. Og noen produserer HCG forskjellig.
Jeg tror du vil gjøre deg selv en stor tjeneste om du bare la vekk testene og begynte å nyte at du er gravid :) Leit å se tilbake og innse at du brukte hele første trimesteret på å gå å bekymre deg for noe man overhodet ikke kan kontrollere.
Det å gå å sammenligne sterkheten på tester er det ingen vits i å gjøre, nyt graviditeten og vær fornøyd med at den er positiv :)


Jeg har mistet 4 ganger før, og da fikk jeg bare svake tester. Men må jo si at denne er MYE sterkere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har mistet 4 ganger før, og da fikk jeg bare svake tester. Men må jo si at denne er MYE sterkere :)


Sent from my iPhone using BV Forum


Forstår at du er bekymret, og ihvertfall når du har mistet 4 ganger før.

Men om du tenker litt over det jeg skal skrive nå, så ser du hvorfor jeg kanskje virker litt "hard" ;)

Hvorfor bruke den tiden av livet ditt på noe som skal være så flott- på å gå å være bekymret/redd.
Hva får du gjort til eller fra nå som det er så tidlig?
Om det skulle skje det værst tenkelige, så er det fordi det lille embryoet var "skadet" og dermed ikke levedyktig.

Når dette så går bra, så er det så lett å angre på at man har "kastet bort" så mange uker av svangerskapet på unødvendig tull, som heller kunne vært brukt til å kose seg med den lille "hemmeligheten" man går å bærer på :)
 
sist jeg var gravid fortsatte jeg å teste,det gjorde jeg ikke i mars da jeg plitselig begynte å blø..denne gangen testet jeg for å se at de ble sterkere og iallefall ikke svakere.da de ble svakere ble jeg forberedt på sa en som kom...testet og for å se at jeg kunne ta ny digital som viste de forskjellige ukene. men håper dine blir sterkere snart:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har mistet 4 ganger før, og da fikk jeg bare svake tester. Men må jo si at denne er MYE sterkere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Kjenner den følelsen litt for godt.
Hva med å ta en tur til legen å få målt hCG?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
jeg var også bekymret for dette... tok så lang tid før den ble sterk. Da var det en her inne som målt hcg hos legen, og selv om testene hennes ikke ble sterkere så steg hcg ganske mye ;)
viss du ikke finner roen ville jeg og målt hcg.

Jeg forstår ikke hvorfor man skal drive å teste seg ihjel etter en positiv test! Man får en positiv test og er gravid, at den blir sterkere vil ikke automatisk si at HCG har blitt høyere. Og noen produserer HCG forskjellig.
Jeg tror du vil gjøre deg selv en stor tjeneste om du bare la vekk testene og begynte å nyte at du er gravid :) Leit å se tilbake og innse at du brukte hele første trimesteret på å gå å bekymre deg for noe man overhodet ikke kan kontrollere.
Det å gå å sammenligne sterkheten på tester er det ingen vits i å gjøre, nyt graviditeten og vær fornøyd med at den er positiv :)

når du har mistet noen ganger blir det nå en gang slik at det ikke er lett å bare glede seg i begynnelsen. ihvertfall ikke for meg. Så det at jeg har testet mye er for å berolige meg selv... nyte det til det fulle, skal jeg gjøre etter UL.
 
Strek er strek, uansett om den er svak eller sterk ;) så gravid er du nyt tiden frammover :))


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~
 
Back
Topp