Besafe izi go eller Maxi Cosi?

Haha. Da ble de besafe på oss. Fikk det på tilbud til 2499 kr med isofix base. Syns det virket veldig bra. Og har mange venner som er veldig fornøyd med det setet. Så håper vi og blir det:-)

Her vil jeg ha maxi cosi :) Tror det er litt lettere, og har syns det virka bedre når vi kikka på det! Men usikker :)
Kjente på begge idag. Og det er ikke stor forskjell. Det som ble avgjørende for oss var at besafe har fempunktssele.

Kjente på begge idag. Og det er ikke stor forskjell. Det som ble avgjørende for oss var at besafe har fempunktssele.
Så bra :D Gratulerer med bilsete. Her tenker jeg å følge med når de kommer på salg :D Vi har ikke sånn isofix el hva det heter i bilen.. Så vi får kjøpe med vanlig base.. eller hva det heter. :P

Så bra :D Gratulerer med bilsete. Her tenker jeg å følge med når de kommer på salg :D Vi har ikke sånn isofix el hva det heter i bilen.. Så vi får kjøpe med vanlig base.. eller hva det heter. :p
Du kan kjøpe base med isofix for det, går ant å feste med selene den også. kan jo hende dere bytter bil engang ;) men dette avgjør dere, men tenkte bare å nevne det.

Du kan kjøpe base med isofix for det, går ant å feste med selene den også. kan jo hende dere bytter bil engang ;) men dette avgjør dere, men tenkte bare å nevne det.
Åja men da er det jo greit :) Ja jeg vil gjerne ha ny bil! Blæ. Mannen vil bruke denne først. Siden vi skal ha hele huset etter nyttår, miste vi jo en del "inntekt". Har jo fått inn en del ekstra ved å ha leieboere :)

Back
Topp