Besafe izi go eller Maxi Cosi?

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Hvilket ville dere gått for?
Tror jeg heller mest mot besafe. Føler jeg finner flere pluss ved dette setet. Men det er bare hva jeg har lest. Setter pris på erfaringer:-)

Her vil jeg ha maxi cosi :) Tror det er litt lettere, og har syns det virka bedre når vi kikka på det! Men usikker :)

Fikk prøve søstersen sin maxi cosi, den var forholdsvis lett, enkel å ta ut og inn fra bil med base. Så her gikk vi for den :)

Kjøpte BeSafe easy go! Lett å bære og frakte med. I tillegg kan det kjøpes adapter sånn at du kan feste bilstolen til Emmaljunga vogn. Noe som passet meg fint;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Såååååååååååååååååååååååååå mye bedre med maxi cosi. Lett med selen, stolen er lett og ikke vanskelig å feste om du ikke bruker basen :)

Besafen synes jeg er tung, tungvindt å feste uten base. Bare surr med 5 punkt.

De er like sikre setene :)

Men anbefaler maxi cosi :)

Brukte maxi cosi sist og skal bruke den igjen ;) var veldig fornøyd med den :)

Vi har Maxi cosi :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Vi går for besafe, liker IKKE at det bare er 3 punkts på maxi cosi sitt. Har sett det i bruk på baby og synes ikke han satt skikkelig fast selv om selene var godt stramma.

Vi går for besafe, liker IKKE at det bare er 3 punkts på maxi cosi sitt. Har sett det i bruk på baby og synes ikke han satt skikkelig fast selv om selene var godt stramma.

Var akkurat det jeg tenkte når jeg kjøpte besafe. Men syntes lille satt bedre i maxi cosien enn med besafe.

Det kjekke med maxi cosi er at det ikke er noe press over lårene som med 5 punkt.

Men selvsagt er det smak og behag. Dere går etter det dere er tryggest med. Og begge de to setene er jo topp kvalitet på :)

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

har ikke sett ordentlig på seter enda.... hadde maxi cosi sist og var fornøyd da, men er jo 10 år siden...

Sniker fra februar.
Anbefaler besafe. Selene over lårene er ikke noe ubehagelig for de små. Jo mindre kroppen får bevege seg i en kollisjon, jo mindre fare for indre skader. Anbefaler å kikke på besafe sine nettsider og se demonstrasjonsvideo.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi hadde besafe med nr1, og var egentlig veldig fornøyd med det, eneste minus er at det er litt tungt å bære lenge på. Hadde tenkt å kjøpe samme igjen, men ser at recaro har kommet med ett nytt sete som slår alle tidligere poeng score på tester, så da blir det nok til at vi går for det:) det heter recaro privia :)

Vi hadde besafe med nr1, og var egentlig veldig fornøyd med det, eneste minus er at det er litt tungt å bære lenge på. Hadde tenkt å kjøpe samme igjen, men ser at recaro har kommet med ett nytt sete som slår alle tidligere poeng score på tester, så da blir det nok til at vi går for det:) det heter recaro privia :)
Besafe izi go veier ca 1 kg uten unge i.

Besafe izi go veier ca 1 kg uten unge i.

Hmmm.... Var kanskje en annen besafe vi hadde da. Izi sleep tror jeg... Hvertfall var den ganske tung å bære, i forhold til maxi cosi sin. Men mini satt veldig bra, og hadde nok kjøpt samme igjen- om det ikke hadde vært for testresultatene til den nye recaro stolen som kom i sommer..... :)

Hmmm.... Var kanskje en annen besafe vi hadde da. Izi sleep tror jeg... Hvertfall var den ganske tung å bære, i forhold til maxi cosi sin. Men mini satt veldig bra, og hadde nok kjøpt samme igjen- om det ikke hadde vært for testresultatene til den nye recaro stolen som kom i sommer..... :)
Izi sleep er galtung! Det er den du kan legge ned ryggen på.

Jeg har kjøpt maxi cosi. Den har blitt best i test flere plasser og er veldig lett å bære :)

<3 Termin 26.01.15

Back
Topp